Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Podsumowanie roku 2017

     Niestety ponownie nie udało mi się czytać jednej książki tygodniowo! Wygląda na to, że moja doba ma za mało godzin. Też tak czasem macie? Przejdźmy do przeglądu książek, które udało mi się przeczytać w tym roku!



Potomkowie - Tosca Lee * 



Kot Bob i ja. Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy - James Bowen *





Świat według Boba. Dalsze przygod
y ulicznego kota i jego człowieka - James  *




Lekko Stronniczy Jeszcze więcej - Karol Paciorek i Włodek Markowicz *


Kot Bob i jego podarunek - James Bowen *


Alcatraz kontra bibliotekarze #1 Piasek Raszida - Brandon Sanderson *




Całkiem obcy człowiek - Rebecca Stead *



Misery - Stephen King *



Akademia Dobra i Zła - Soman Chainani *


Pierworodna - Tosca Lee *



Kłamca i szpieg - Rebecca Stead *




Akademia Dobra i Zła ~ Świat bez książąt - Soman Chainani *



Lato Eden - Liz Flanagan *


Alcatraz kontra bibliotekarze #2 Kości Skryby - Brandon Sanderson *




Akademia Dobra i Zła ~ Długo i Szczęśliwie - Soman Chainani



PORADNIK DLA SMOKÓW Co zrobić, by twój człowiek zmądrzał - Laurence Yep i Joanne Ryder *




Znalezione obrazy dla zapytania aradia ewangelia czarownicKsięga Wszystkich Dusz ~ Tom 1 Czarownica - Deborah Harkness *



Księga Wszystkich Dusz ~ Tom 2 Tajemnica - Deborah Harkness *



Księga Wszystkich Dusz ~ Tom 3 Wędrówka - Deborah Harkness *



Księga Wszystkich Dusz ~ Tom 4 Powrót - Deborah Harkness *



INDEKS SZCZĘŚCIA Juniper Lemon - Julie Israel *


Aradia. Ewangelia Czarownic - Charles Godfrey Leland *



WICCA Religia czarownic dla tych, którzy chcą wiedzieć i zrobić pierwszy krok, by doświadczyć - Agnieszka Mojmira Antonik *


Sklep rzeczy zapomnianych VINTAGE - Susan Gloss *



Współczesna Czarownica - Deborah Blake *



Poradnik szczęśliwej singielki - Klaudia Klara *


Jak się uczyć - Benedict Carey *



To nie jest dieta - Anna "Wilczo Głodna" Gruszczyńska *


Mabon - Diana Rajchel


Narzeczona oficera - Charles Todd *


Noc ognia - Éric-Emmanuel Schmitt *


Consolation - Corinne Michaels *


Nic zobowiązującego - Magdalena Kalisz *


Dracula - Bram Stoker *


Masa o kobietach polskiej mafii - Jarosław Sokołowski "Masa" i Artur Górski *


Na krawędzi wszystkiego - Jeff Giles *



Samhain - Diana Rajchel


Gdy tu dotrzesz - Rebecca Stead *


Alcatraz kontra bibliotekarze #3 Rycerze Krystalii - Brandon Sanderson *

Yule - Susan Pesznecker


*     *     *


     W sumie dało mi to 40 książek. Dokładnie 12 953 stron
     Niewiele. Bardzo niewiele. Mam tylko nadzieję, że w tym roku pójdzie mi lepiej! Jestem pewna, że tak.

     Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Dużo czasu na czytanie życzę! :)

   Domena

Komentarze

Popularne posty