Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Megamocny

     Znów wracamy do Wytwórni DreamWorks. Tym razem przychodzę do Was z Megamocnym! Film swoją premierę miał 28 października 2010 roku, w Polsce pojawił się 6 stycznia 2011 roku.

*     *     *

    DreamWorks znów serwuje nam inne spojrzenie na filmy animowane. Zazwyczaj poznajemy bohatera i to jemu kibicujemy w walce ze złem. Tym razem wszystko jest inaczej!

     Megamocny jest złoczyńcą, bardzo sympatycznym i genialnym złoczyńcą! W zasadzie najlepszym z najgorszych. To właśnie jemu kibicujemy i zostajemy z nim aż do samego końca.

     Nie miał łatwego dzieciństwa, ale szybko odkrył swoje prawdziwe powołanie. Razem z Minionem próbują podbić MetroCity. Na jego drodze stoi jednak superbohater - Metro Men. To właśnie walka z nim napędza go do działania. Pewnego dnia udaje mu się dopiąć swego... i zaczyna mu czegoś brakować.

*     *     *

     Znacie takie powiedzenie "Nie chodzi o to żeby złapać króliczka, ale żeby gonić go"? No właśnie... Megamocny kiedy stracił swojego największego wroga i spełnił marzenie - stracił cel w życiu.

     Wtedy wszystko przestało go cieszyć, nie miał z kim walczyć, nie miał celu, do którego mógłby dążyć. Postanowił więc znaleźć sobie inny... Możecie się domyślać, że zrobił przez to spore zamieszanie...

     Oczywiście nie zabrakło też wątku romantycznego, który tylko sprawił, że film stał się ciekawszy i wzruszający!

*     *     *




Reżyseria:

Tom McGrath

Scenariusz:

Alan J. Schoolcraft
Brent Simons

Głosu użyczyli:

Megamocny - Tomasz Borkowski
Metro Man - Marcin Dorociński
Roxanne Ritchie - Katarzyna Glinka
Hall - Paweł Ciołkosz
Minion - Marcin Hycnar


     Domena

Komentarze

Popularne posty