Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Potomkowie - Tosca Lee

Po przebudzeniu nie pamiętasz nic. Nie wiesz, jak się nazywasz i skąd pochodzisz. Nie rozpoznajesz ludzi. Masz tylko ostrzeżenie, które napisałaś do siebie samej, zanim wymazałaś z pamięci całą przeszłość.

     Emily, to ja. Ty.
     Nie pytaj o dwa minione lata… Nie szukaj ich w pamięci i nie staraj się grzebać w przeszłości.
     Od tego zależy twoje życie. Życie innych ludzi również.
     Tak przy okazji, nie masz na imię Emily…

Masz 21 lat i zaczynasz wszystko od początku w obcym miejscu, z nowym imieniem i nowym życiem. Aż pewnego dnia nieznajomy mówi ci, że jesteś potomkinią "Krwawej Hrabiny" Elżbiety Batory, największej morderczymi wszech czasów. I jesteś ścigana. 
Nie wierzysz mu, dopóki zabójca naprawdę się nie pojawia. Uciekasz.
Wszystkie odpowiedzi leżą w przeszłości, którą postanowiłaś pogrzebać. Tylko jedno wiesz na pewno: twoi bliscy zginą, jeśli nie odzyskasz utraconych wspomnień.
Jednak by ocalić innych, musisz najpierw sama nie dać się zabić…

*     *     *

     Książkę otrzymałam od wydawnictwa IUVI, za co bardzo serdecznie dziękuję!

     Nasza bohaterka postanowiła wyczyścić sobie pamięć, a raczej jej część, i zacząć życie od nowa. Nie pamiętała nic co naprowadziłoby ją na ślad jej dawnego życia. Oczywiście, jak to w życiu bywa, nasze plany nigdy nie mogą iść po naszej myśli i szybko pojawiają się komplikacje, które ponownie sprowadzą życie dziewczyny na kompletnie inne tory.

     Bardzo chciałam ją przeczytać, ale szczerze się przyznam, że jak tylko zaczęłam to raczej średnio mi się podobała. Teraz, kiedy już skończyłam, mogę z ręką na sercu powiedzieć, że im dalej się zagłębiamy tym książka bardziej nas wciąga.
     Bardzo dużo się dzieje i pewnie to mnie trochę odstraszyło, bo moim zdaniem dzieje się za szybko. Jedna akcja się kończy i zaczyna się druga. Niektórzy lubią dużo zwrotów akcji, ja lubię, kiedy od czasu do czasu bohaterowie mogą sobie trochę odpocząć a akcja zwalnia.
     Tosca Lee nie daje nam jednak szansy na odpoczynek. Zaskakuje nas informacjami, które napływają do nas z każdej strony. Ponadto historia kończy się w takim momencie, że wręcz mamy ochotę znaleźć adres autorki i napisać do niej zażalenie.
     Pytanie tylko brzmi jak długo przyjdzie nam czekać na kontynuację?

*     *     *

Znalezione obrazy dla zapytania tosca lee
     Podsumowując, na początku książka mnie nie porwała, ale kiedy już przyzwyczaiłam się do tempa akcji jakie narzuciła nam autorka, spodobało mi się i chcę więcej.
     Dawno już nie czytałam książek młodzieżowych, więc przyjemnie było właśnie z taką się zapoznać. Do tego szybka akcja i misternie usnuta tajemnica, którą nasza bohaterka powoli odkrywa...

Autor: Tosca Lee
Data wydania: 26. 10. 2016
Stron: 390
Wydawnictwo: IUVI

   Domena.

Komentarze

Popularne posty