Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Angry Birds Film

     Nareszcie po tylu grach i serialach krótkometrażowych, a także niepowiązanych animacjach mamy to na co czekaliśmy - prawdziwy film pełnometrażowy! Swoją premierę miał 1 maja 2016 roku. U nas mogliśmy go oglądać już od 27 maja 2016 roku

*     *     *

    W tym filmie poznajemy każdego z naszych bohaterów w odrobinę inny sposób. Czerwony ma problem z gniewem m. in. przez trudne dzieciństwo. Ale nie tylko on ma takie problemy... Wkrótce poznaje Chucka i Bombę, którzy też średnio sobie z tym radzą.

     Wszystko w miarę się układa, do czasu... Kiedy do wyspy przybija statek świń, Czerwony wie, że to się źle skończy, nikt jednak go nie słucha. A szkoda, bo ma sporo racji...

     Świnie powoli opanowują wyspę, co raczej nikomu nie przeszkadza. Tylko Czerwony widzi o co tu naprawdę chodzi. Jedynym ratunkiem wydaje się Mocarny Orzeł - legendrny obrońca całej wyspy. Przyjaciele postanawiają go odnaleźć i poprosić o pomoc.

*     *     *

     Zdecydowanie mój ulubiony film animowany 2016 roku! Długo na niego czekałam i do dziś pamiętam dokładnie jak oglądałam go po raz pierwszy. :)

     Już nie wspominając o tym, że wcześniejsze produkcje były świetne... Ta jest po prostu fantastyczna! Bohaterowie nie mogli być lepiej stworzeni, nareszcie przestali być dla nas tylko sympatycznymi okrągłymi (w większości przypadków) ptaszkami, które bronią swoich jajek i stały się pełnowymiarowymi postaciami z charakterem!
*     *     *



Reżyseria:

Clay Kaytis
Fergal Reilly

Scenariusz:

Jon Vitti

Głosu użyczyli:

Czerwony - Jacek Bończyk
Chuch - Janusz Zadura
Bomba - Piotr Bąk
Leonard - Paweł Szczesny
Mocarny Orzeł - Adam Bauman
Matylda - Marta Dobecka
Sędzia Prężydziób - Wojciech Duryasz
Stella - Monika Pikuła
Hal - Michał Podsiadło

     Domena

Komentarze

Popularne posty