Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Podsumowanie roku 2018 i odgruzowanie bloga

     Mam wrażenie, że się powtarzam ale moja doba ma za mało godzin. Wiele się pozmieniało i tak jakoś wyszło, że w wyniku tych wszystkich zawirowań moje pasje, takie jak czytanie czy blogowanie, poszły w odstawkę na rzecz szarej codzienności i obowiązków związanych z dorosłym życiem.

     Wszyscy to znamy. Czasem ciężko jest znaleźć czas w tym całym pędzie, żeby usiąść i zająć się tym na co mamy ochotę. A szkoda, bo jest nam to tak bardzo potrzebne... Teraz wcale nie mam więcej czasu... Ale mam ogromną i niewyjaśnioną potrzebę pisania i robienia czegoś, żeby się rozwijać. Nadszedł czas odgruzować zaległości i nie stać w miejscu. Na pewno nie wrócę szybko do regularnego pisania, ale nawet jeden post tygodniowo będzie małym kroczkiem w stronę rozwoju.

     Blogowanie zakończyłam w grudniu 2018 roku. Ten rok nigdy nie doczekał się podsumowania, mimo wielu przeczytanych książek. Czas to naprawić.


Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee *



Medaliony - Zofia Nałkowska *


Silver. Pierwsza księga snów - Kerstin Gier *




Silver. Druga księga snów - Kerstin Gier *

Złość - Magdalena Miecznicka *



Tajniki Paznokci - Ewa Grzelakowska-Kostoglu (RLM) *



Alcatraz kontra bibliotekarze #4 Zakon Rozbitej Soczewki - Brandon Sanderson *



Silver. Trzecia księga snów - Kerstin Gier *


Cesarz - Ryszard Kapuściński *



Beltane. Rytuały, przepisy i zaklęcia na święto kwiatów



Tajniki DIY - Ewa Grzelakowska-Kostoglu (RLM) *



OSTATNI NAMSARA - Kristen Ciccarelli *


Srebrna Dziewczyna - Leslie Pietrzyk *



A ja żem jej powiedziała... - Katarzyna Nosowska *


PUCKED - Helena Hunting *




Normalni Inaczej - Tammy Robinson *



Bibliotekarki - Teresa Monika Rudzka *



Poświęcenie - Adriana Locke *


Z PAMIĘTNIKA WRÓŻKI - 26 niezwykłych opowiadań *




Lśnienie - Stephen King *



Deklaracja - Gemma Malley *




Miejsce Egzekucji - Val McDermid *


Saga o Ludziach Lodu tom 23 ~ Wiosenna Ofiara - Margit Sandemo *


Podniebny - Kerstin Gier *

Saga o Ludziach Lodu tom 24 ~ Martwe Wrzosy - Margit Sandemo *


Małe ogniska - Celeste Ng *


Mój świat jest kobietą. Dziennik lesbijki - Magdalena Okoniewska *

NEVERMOOR Przypadki Morrigan Crow - Jessica Townsend *


Saga o Ludziach Lodu tom 25 ~ Anioł o Czarnych Skrzydłach- Margit Sandemo *


Kraina Opowieści: Zaklęcie Życzeń - Chris Colfer *



Kasacja - Remigiusz Mróz *



Alcatraz kontra bibliotekarze #5 Mroczny Talent - Brandon Sanderson *




*     *     *


     W 2018 roku przeczytałam 32 książki. Nie pamiętam dokładnej liczby stron, ale rok ten wcale nie był taki zły... W 2019 to dopiero słabo mi poszło! Przekonacie się w kolejnym podsumowaniu.

     Bardzo się cieszę, że w ten sposób udało mi się podsumować i zamknąć przynajmniej jeden rok. Sporo pracy przede mną i mam nadzieję, że znów wkręcę się w blogowanie.

     Trzymajcie się ciepło!
   Domena

Komentarze

Popularne posty