Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Tajniki Paznokci - Ewa Grzelakowska-Kostoglu (RLM)


Chcesz pielęgnować paznokcie tak, jak robi się to w najlepszych salonach kosmetycznych?


Świetnie się składa, bo Ewa Red Lipstick Monster pokaże ci, jak w domowych warunkach:

* pielęgnować paznokcie i dbać o ich zdrowie.
* w prosty sposób tworzyć piękne wzory i kompozycje,
* nie dać się zwieść kosmetycznym mitom,
* stosować triki profesjonalnych manikiurzystów.

#TAJNIKIRLM
#REDLIPSTICKMONSTER
#ALTENBERG

EWA GRZELAKOWSKA-KOSTOGLU
od lat zdradza tajniki makijażu, DIY oraz pielęgnacji i ozdabiania paznokci na swoim kanale YouTube. Jest pierwszą youtuberką w Polsce, której poczynania śledzi ponad milion subskrybentów! Jest też autorką bestsellerowych poradników, które na co dzień pomagają setkom tysięcy osób budować pewność siebie i odkrywać kreatywność. Uwielbia bawić się kolorami i eksperymentować, łącząc trendy i inspiracje oraz dodając do tej mieszanki ogromną dawkę własnej inwencji.

"Witaj w świecie zdrowych, mocnych i pięknych paznokci! Włożyłam całe serce w to, by udowodnić, że każdy może łatwo i przyjemnie zamienić swój dom w profesjonalny salon pielęgnacji i stylizacji paznokci!"
-Ewa RLM

*     *     *

     Jak to się stało, że książka trafiła w moje ręce? Do nauki "stylizacji paznokci" zachęciła mnie mama. Postanowiłam zabrać się za to na poważnie. A kiedy ja coś robię, to chcę to robić dobrze! A kto mnie lepiej nauczy jak nie Ewa Red Lipstick Monster? No kto? Przecież wszyscy dobrze wiemy, że Ewa jest świetna! A jeśli nadarza się pretekst, żeby powiększyć swoją biblioteczkę to... ja nie widzę przeszkód!

     Zakupiłam więc wszystkie trzy książki Ewy, no jakże by inaczej... Zabrałam się za najnowszą, ponieważ była dla mnie najbardziej interesująca (do tego mam egzemplarz z autografem). I nie zawiodłam się! Jest po prostu genialna!

     Ewa krok po kroku prowadzi nas za rączkę tłumacząc jak w ogóle działa paznokieć, jak jest zbudowany, jakich witamin potrzebuje, jak poradzić sobie z pojawiającymi się problemami... By później przejść do omawiania sprzętu, podstaw manicure, manicure męskiego i wreszcie do malowania! Dowiemy się jak idealnie pomalować paznokcie zwykłym lakierem, jak wykonać manicure hybrydowy ale też jak je zmywać i jak poradzić sobie z błędami, które mogą nam się przydarzyć.

     No i to czym najbardziej jestem zachwycona - wzory! Cały dział WZORY jest świetnym przykładem tego jak powinien wyglądać idealny podręcznik. Na pierwszych dwóch stronach widzimy:
  • Nazwę wzoru
  • Czas wykonania
  • Poziom trudności
  • Do jakich lakierów się nadaje
  • Co jest nam potrzebne
  • Zdjęcie tego, jak wzór powinien wyglądać
     Jednym słowem dowiadujemy się wszystkiego co powinniśmy wiedzieć. A kiedy przewrócimy stronę... Mamy instrukcję wykonania wzoru krok po kroku! I tak przez wszystkie wzory, a jest ich ponad 30!


*     *     *

     Po przeczytaniu książki czuję się o wiele mądrzejsza! Wiem jednak, że będę do niej często zaglądać by odświeżyć wiedzę i nabrać inspiracji. Jedyne co mi teraz zostaje to ćwiczyć! Ale myślę że jestem na dobrej drodze do tego, by zacząć sobie nieźle radzić w tym temacie!

     Na zakończenie chciałam wspomnieć o papierze... Jest niesamowity! Zresztą sama Ewa mówiła o tym w swoim filmie. Jest on naprawdę niezwykły. Fantastycznie komponuje się ze zdjęciami, które są po prostu zachwycające! Jeszcze nigdy nie widziałam tak genialnych zdjęć w książce! Jeśli widzieliście lepsze - koniecznie dajcie znać!

     No i najważniejsze... Zakup jednej książki to jeden posiłek dla Pajacyka! To piękne, że Ewa RLM postanowiła nie tylko podzielić się swoją wiedzą, ale też przekazać iskrę dobroci dalej przy okazji zachęcając nas do robienia dobrych rzeczy... To daje satysfakcję. 

Autor: Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)
Stron: 285
Wydawnictwo: ALTENBERG

   Domena

Komentarze

Popularne posty