Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Poświęcenie - Adriana Locke

HISTORIA, KTÓRA POŁAMIE TWOJE SERCE NA MILION KAWAŁKÓW!

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój mąż.

Zostało mi tylko zmiażdżone serce, sterta rachunków i nasza córka, Everleigh. Nie chcę polegać na nikim, a już zwłaszcza na Crew Gentrym. Był moją pierwszą miłością i facetem, który prawie mnie zniszczył. Człowiekiem, który zawodził zawsze, gdy go potrzebowałam.

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój brat.

Zostało mi tylko poczucie winy, sterta błędów i niewiele więcej. Opiekuję się Julią Gentry, wdową po moim bracie oraz ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien.

Kiedy nadchodzi kolejna katastrofa, stają przed szansą, by wszystko naprawić. Muszę to zrobić! I dla tej sprawy jestem gotowy POŚWIĘCIĆ wszystko.

*     *     *

     Julia dwa lata temu straciła męża z powodu nieszczęśliwego wypadku. Od tego czasu została jej tylko córka, Ever, którą kocha z całego serca. Koło niej kręci się Crew Gentry - jej szwagier, którego Julia równocześnie nienawidzi, obwinia go za wypadek, ale też kocha w głębi serca. Coś ich do siebie ciągnie.

"Zaczynam nowy rozdział w naszym życiu. Nie wiem, co przyniesie przyszłość. Mam jedynie świadomość, że jestem teraz zależna od mojego szwagra."

     Crew pomaga Julii kiedy tylko może, mimo iż wie, że dziewczyna go nie cierpi. Sam też obwinia się za śmierć brata i bardzo chce jakoś odkupić swoje winy. Też wiele przeszedł w swoim życiu. Podczas walk w klatce nabawił się poważnej kontuzji i musiał zrezygnować ze swojej pasji.

"Gdy raz zostajesz wojownikiem, będziesz nim już zawsze."

     Kiedy wydaje się, że problemy finansowe i brak czasu na cokolwiek pomiędzy jedną pracą a drugą, jest dla Julii szczytem tego, co jest w stanie znieść, los postanawia pokazać jej, że to jeszcze nie koniec. Okazuje się, że Ever jest chora na raka i jej stan nie jest najlepszy.

"Słyszałam, że rak zmienia ludzi, ale nigdy nie wyobrażałam sobie, do jakiego stopnia, dopóki sama tego nie doświadczyłam. Stare urazy i rany nie mają znaczenia."

     Crew postanawia zrobić wszystko, by uratować ukochaną bratanicę. Dziewczyny przeprowadzają się do niego, a on jest gotów zaryzykować i się poświęcić, by zdobyć pieniądze na leczenie.

     Między Julią i Crew wywiązuje się naprawdę piękne i romantyczne uczucie!

"To, co w życiu najlepsze nie przychodzi łatwo, ale właśnie te rzeczy warte są poświęcenia."

*     *     *

     Cudowna, wzruszająca historia! Smutna, ale piękna i romantyczna. Przez całą książkę trzymamy kciuki za Crew, martwimy się o Ever i mamy nadzieję, że Julia wreszcie wybaczy swojemu szwagrowi. Autorka trzyma nas w napięciu i sprawia, że jesteśmy na nią wściekli. Ostatnie rozdziały po prostu nie pozwalają nam oddychać.

     Przez tą książkę zaczynamy się zastanawiać nad tym jak wiele bylibyśmy w stanie poświęcić, gdybyśmy musieli. Temat jest ciężki, ale romans pozwala nam na krótkie chwile odpocząć od problemów bohaterów.

     Historia napisana jest w naprawdę łatwy i przyjemny w czytaniu sposób. Bohaterowie są świetni i łatwo się z nimi zaprzyjaźnić. Tak samo z Julią, jak i z Crew. Bohaterowie drugoplanowi też są wyraziści i trochę stereotypowi, co wcale nie jest niczym złym.

     Wybuchowość Crew bardzo mnie drażniła. Na szczęście Julia była w stanie go ostudzić. Między nimi naprawdę była chemia. Ich romans rozwinął się bardzo szybko ze względu na to, że głównym tematem była, oczywiście, choroba Ever. Więc jeśli czekacie na długi, pełen pasji romans, to możecie się zawieść. Jest to historia o miłości namiętnej i intensywnej, takiej która czasem musi ustąpić problemom.

     Uzależnia i skutecznie przykuwa naszą uwagę. Byłam dzielna i nie płakałam, choć na końcu było naprawdę blisko... ;)

     Recenzja powstała dzięki współpracy z wydawnictwem Szósty Zmysł.

Autor: Adriana Locke
Stron: 445
Wydawnictwo: Szósty Zmysł

   Domena

Komentarze

Popularne posty