Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Podsumowanie roku 2016

     Niestety nie udało mi się wykonać wyzwania i czytać jedną książkę tygodniowo. Nie udało mi się też przeczytać całej sagi o ludziach lodu. Mimo to całkiem sporo książek w tym roku już za mną i jestem z tego dumna.



Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling (spojlery) *



Rose Madder- Stephen King*




Okładka książki Zew krwiHarry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling (spoilery) *


Zew krwi - Jack London


CHOWAŃCE Tajemnice Korony - Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson *


Buszujący w zbożu - Jerome David Salinger *


Okładka książki ZmrokTajemnica Sittaford - Agatha Christie *


Zmrok - 
Harvard Lampoon


CHOWAŃCE Krąg Życia- Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson *


Okładka książki Pałac snówHarry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling (spoilery) *


CHOWAŃCE Pałac Snów - Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson *



Steve Jobs - Walter Isaacson *


Ukrinka - Barbara Kosmowska *


Okładka książki PasierbiceHarry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling (spoilery) *


Okładka książki Opowiem ci mroczną historię. Zbiór opowiadań grozy
Pasierbice - Hilary Norman *


Okładka książki SekretOpowiem ci mroczną historię. Zbiór opowiadań grozy - Stefan Darda *


Okładka książki Czarny brylant
Sekret - Rhonda Byrne *


Czarny brylant - Candace Camp *


Zaginiony Posag - Candace Camp *


Okładka książki Poradnik dla smoków. Żywienie i wychowywanie ludziKobieta w podróży - Roma Ligocka *


Okładka książki Pax
PORADNIK DLA SMOKÓW Żywienie i wychowanie ludzi - Laurence Yep i Joanne Ryder *

Okładka książki Harry Potter i Przeklęte Dziecko
Pax - Sara Pennypacker *


Harry Potter i przeklęte dziecko - J. K. Rowling, Jack Thorne i John Tiffany *

Do tego 22 tomy Sagi o Ludziach Lodu, których nie będę tutaj dodawała.


W sumie daje mi to 43 książki. Dokładnie 15.617 stron.

     Mimo wszystko, mimo moich natłoków zajęć, pracy, przeprowadzki i całej reszty jestem z siebie bardzo zadowolona. Mój blog dziś przekroczył 20.000 wejść. Dziękuję!
     Plany na 2017 rok? Zaczęłam tęsknić za fantastyką. Potrzebuję jej. Poza tym będę teraz czytać to na co będę miała ochotę. Ten Maraton Sagi o Ludziach Lodu trochę mnie zmęczył i znudził. Dlatego na razie żadnych większych projektów.
     Życzę Wam zaczytanego roku!

   Domena.

Komentarze

  1. Powiem Ci, że i tak podziwiam Cię za to, że przeczytałaś aż 22 tomy "Sagi o Ludziach Lodu". Szacun! Ja pewnie z dziesięcioma miałabym problem, dlatego absolutnie nie dziwię się Twojemu zmęczeniu. Co do pozostałych książek, miałaś bardzo zróżnicowany rok: Harry Potter, Buszujący w zbożu, Sekret i Stefan Darda jeszcze do tego... Super!
    Wszystkiego zaczytanego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty