Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Styczeń 2017 roku

     Styczeń był przeciętym miesiącem jeśli chodzi o moje książkowe osiągnięcia. Przeczytałam cztery książki i zrecenzowałam dwa filmy. Jak dotąd wypada mi jedna książka na tydzień, więc jest jak najbardziej w porządku.


Potomkowie - Tosca Lee *


    Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Wydawnictwa IUVI. Wciągająca historia dziewczyny, która gotowa była poświęcić wszystkie swoje wspomnienia by ocalić bliskich. Okazało się jednak, że to nie wystarczy...



Kot Bob i ja. Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy - James Bowen *


     Pierwsza autobiografia Jamesa Bowena. Mężczyzna opisuje w niej ja wyglądało jego życie przed poznaniem Boba, co stało się, że spędził dziesięć lat na ulicy i jak zmieniło się jego życie, gdy postanowił zaopiekować się rudzielcem.


Świat według Boba. Dalsze przygody ulicznego kota i jego człowieka - James Bowen *


     W drugiej książce autor opowiada nam przygody jakie przeżył pisząc pierwszą książkę, oraz to, jak jego życie zmieniło się za sprawą Boba. Zdradza nam, jak bardzo jest mu wdzięczy, za to, że po prostu jest.


Kot Bob i jego podarunek - James Bowen *

     Ostatnia jak dotąd książka z przygodami Jamesa i Boba. Tym razem autor skupił się na świętach w grudniu 2010 roku. Całą książkę poświęcił tylko im. Dzięki tym magicznym dniom zauważył, jak bardzo się zmienił. Nie tylko na zewnątrz ale i w środku.
     Kot Bob to postać, którą na długo zapamiętam. Polecam wszystkim zapoznać się z historią Boba i Jamesa.

Znalezione obrazy dla zapytania Looney Tunes show

The Looney Tunes Show * 


     Jako dziecko przepadałam za Zwariowanymi Melodiami. Więc kiedy natknęłam się na "nowy" (mam na myśli nowoczeny) serial z ich przygodami, musiałam go obejrzeć. Trwało to kilka lat, ale w końcu postanowiłam urządzić sobie maraton i obejrzeć wszystkie odcinki. Po kolei. I wiecie co? Było warto. To mój ulubiony serial animowany.

Trolle *

     Nowy film Dream Works'a. Zdecydowanie spodziewałam się czegoś więcej. Jedyne co zaważyło, że oceniam ten film pozytywnie to muzyka. Była świetna.
     Podobną sytuację mieliśmy z Disco Robaczkami, kiedy film był raczej marny, ale muzyka sprawiała, że nasze nogi same podrygiwały w jej takt.

     Styczeń minął mi niesamowicie szybko i mimo wszystko, uważam, że był pozytywny.  W sumie w tym miesiącu przeczytałam 1 126 stron. A jak Wam poszło?
     Co pojawi się w lutym? Na pewno recenzja Lekko Stronniczy Jeszcze więcej. Może coś Stephena Kinga... A co więcej? To się jeszcze okaże. :)

     Oby luty był bardziej owocny! Zaczytanego miesiąca.

   Domena

Komentarze

Popularne posty