Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Czarny brylant - Candace Camp

Okładka książki Czarny brylant
Piękna Kyria Moreland pewnego dnia otrzymuje rzeźbioną szkatułkę z czarnym brylantem. Kto i dlaczego przysłał jej ten nieoczekiwany podarunek? Dlaczego został zabity posłaniec? Jaki mroczny sekret kryje szkatułka? Kyria chce znaleźć odpowiedzi na te pytania. Pomoc oferuje jej Rafe McIntyre, przyjaciel rodziny, przystojny i energiczny Amerykanin. Ani Kyria, ani Rafe nie wiedzą, jak wielkie niebezpieczeństwo na siebie ściągają, próbując rozwikłać tajemnicę szkatułki i czarnego brylantu...

*     *     *


     To pierwszy tegoroczny Harlequin. Jak wiecie, rozpoczęłam drugą edycję Jesieni z Harlequinem.

     Kyria i Rafe poznają się w niezwykłych okolicznościach. Kiedy mężczyzna przyjechał z Ameryki na ślub swojego przyjaciela zastał Kyrię... na drzewie. Nie tylko samo poznanie miało być niezwykłe. Przeżyli razem wiele niesamowitych i niebezpiecznych przygód, a wszystko za sprawą tajemniczej szkatułki.
     Do dworu Morelandów przyniósł ją posłaniec. Trwało wtedy wesele, bowiem siostra Kyrii i przyjaciel Rafe'a wzięli ślub. Posłaniec został ciężko ranny i później zmarł.
     Udało mu się jednak ocalić szkatułkę przed napastnikiem. Powiedział tylko, że jest dla Kyrii. Od tego czasu nie mogło być mowy o spokoju. Jak błyskawica rozeszła się wieść, że cenna szkatułka znajduje się właśnie we dworze. Kyria otrzymywała propozycje kupna szkatułki od ludzi, o których istnieniu nie miała nawet pojęcia.
     Szkatułka skrywała mroczną tajemnicę, a Kyria, wraz z Rafem, postanowili ją odkryć zanim komuś stanie się krzywda. Oczywiście wybucha między nimi gorące uczucie.

*     *     *

Znalezione obrazy dla zapytania Candace Camp     To niesamowite jak autorce udało się połączyć prawdziwe fakty historyczne, a także pogłoski i przesłania na temat kultu Bogini Inany z wymyśloną historią i romansem. Wszystko składa się w spójną całość. Należą się wielkie brawa! Książka nie stała się moją ulubioną, nie urzekła mnie specjalnie, nie była jakoś wyjątkowo przyjemna w czytaniu, ale podobała mi się. Przede wszystkim ze względu na zagadkę i umiejętne połączenie faktów z fantazją autorki.

Autor: Candace Camp
Wydawnictwo: Harlequin
Rok powstania: 2004
Stron: 412

Domena.

Komentarze

Popularne posty