Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Sekret - Rhonda Byrne

Trzymasz w swoim ręku Wielki Sekret...

Okładka książki Sekret
Był przekazywany przez wieki, pożądany, ukrywany, gubiony, kradziony i kupowany za ogromne sumy pieniędzy. Pojmowali go najwięksi ludzie w dziejach: Platon, Galileusz, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein- wraz z innymi wynalazcami, teologami, naukowcami i wielkimi myślicielami. Teraz Sekret jest ujawniany całemu światu.

"Poznając Sekret, zrozumiesz, jak mieć wszystko, być wszystkim albo robić wszystko, czego tylko pragniesz. Dowiesz się, kim naprawdę jesteś. Ujrzysz prawdziwą wspaniałość, która oczekuje cię w życiu" - ze wstępu.

By dowiedzieć się więcej o wersji filmowej Sekretu, odwiedź www.thesecret.tv

*     *     *

     Sekret poznałam dawno temu. Oglądałam wszystkie części na YouTube. Chodziłam wtedy do podstawówki. Byłam zachwycona, ale jak to dziecko- szybko zapominałam co należy robić. Tym samym, zapomniałam o nim. Jakiś czas temu natknęłam się na Sekret w księgarni. Pomyślałam "chcę to przeczytać" ale nie miałam przy sobie pieniędzy. Kiedy przyszłam następnego dnia, okazało się, że kilka godzin wcześniej ktoś ją kupił. Wierzyć mi się nie chciało. Obiecałam sobie, że i tak ją przeczytam, nie muszę jej przecież mieć...
     Miesiąc później znalazłam ją w bibliotece. Leżała wśród innych książek, na moim ulubionym regale, choć nigdy wcześniej jej tam nie było! Zabrałam ją do domu.

Cokolwiek umysł... potrafi zrodzić, potrafi też osiągnąć". 
-W. Clement Stone (1902 - 2002)

     Lektura bardzo poprawiała mi humor. To jedna z tych książek, które dowartościowują cię emocjonalnie, dają nadzieję i podnoszą na duchu, napełniają wiarą, że wszystko jest możliwe. Czytając ją zorientujecie się, że wiele rzeczy się zgadza z tym co spotyka Was w rzeczywistości.

Wyobrażaj sobie intensywnie, że rozmawiasz ze starym przyjacielem, którego nie widziałeś całe wieki. Okaże się, że ktoś inny zacznie rozmawiać z Tobą o tej osobie. A ona sama zadzwoni do Ciebie albo przyśle list.

     Brzmi znajomie? To wszystko co nazywamy "zbiegiem okoliczności" jest tak naprawdę naszym dziełem. Nikt "nie wyjmuje nam z ust" tego co chcemy powiedzieć, nie "czyta nam w myślach", po prostu wszystko to sami przyciągamy. Tworzymy otaczającą nas rzeczywistość. Brzmi nierealnie, ale jeśli ktoś z Was zna Sekret, rozumie o czym mówię. Jeśli nie- naprawdę polecam go poznać. Przeczytać książkę albo obejrzeć film. To dla Waszego dobra.

"Wszystko, czym jesteśmy, to rezultat tego, o czym myśleliśmy i myślimy".
Budda (536-483 p.n.e.)

     Sekret to tak naprawdę prawo przyciągania. Kilka dni temu pomyślałam sobie, że potrzebuję pieniędzy. Nie zastanawiałam się jak je zdobyć. Po prostu chciałam trochę pieniędzy. W środę znalazłam na ulicy 10 zł. Byłam tak szczęśliwa, nie tyle znalezieniem tej kwoty co działaniem Sekretu, że uśmiechając się do siebie pomyślałam, że fajnie byłoby się za to odwdzięczyć Wszechświatowi. Zadzwoniłam do przyjaciółki opowiedzieć o tym co mnie spotkało i zapytać co u niej. Opowiedziała mi, że jej brat organizuje zbiórkę rzeczy szkolnych dla dzieci. Planuje je później wywieźć na Ukrainę (mieszkamy niedaleko granicy, więc wycieczki na tamtą stronę to dla nas żadna nowość). Akcja była nieoficjalna, ot taka sobie, dla znajomych. Obiecałam, że coś poszukam i pożegnałam się z nią, znowu zdziwiona działaniem Sekretu.

"Nie wiem, czym jest ta siła. Wiem tylko, że istnieje". 
Alexander Graham Bell (1847-1922)

     Kiedy wieczorem przygotowałam całą dużą reklamówkę zeszytów, piórników, kredek i wszystkich innych przyborów uświadomiłam sobie jakie pomaganie jest przyjemne. Chciałam móc pomagać więcej. Wtedy natknęłam się na Twitterze na stronkę poomoc.pl.

Jesteś projektantem swojego przeznaczenia. Jesteś jego autorem. Sam piszesz historię. Pióro tkwi w Twoim ręku, a wynik zależy od tego, co wybierzesz.

     Teraz pewnie myślicie sobie, że zwariowałam. Albo, że Sekret jest niebezpieczny. Nic z tych rzeczy. Naprawdę. W książce są opisane historie ludzi, którzy dzięki niemu wyzdrowieli z nieuleczalnych chorób! Jak? Uwierzyli, że SĄ zdrowi. To wystarczyło. Bo na tym to wszytko polega.

Wkraczamy obecnie w epokę medycyny energii. Wszystko we Wszechświecie ma swoją częstotliwość, musisz tylko ją zmienić albo stworzyć przeciwną. Oto jak łatwo zmienić wszystko, czy chodzi o chorobę, czy problem emocjonalny, czy cokolwiek. To coś niebywałego. To najwspanialsze, z czym się dotąd zetknęliśmy.

     Dlaczego to wszystko opisuję, zamiast napisać krótką notkę i powiedzieć co sądzę o książce? Bo chcę się z Wami podzielić. Autorka chciała się podzielić Sekretem ze wszystkimi, chciała, żeby każdy mógł być zdrowy, szczupły, bogaty i szczęśliwy. Dlatego najpierw powstał film, a później napisała też książkę.

Niechaj Sekret przynosi Ci miłość i radość
Przez wszystkie dni Twojego istnienia.

Tego pragnę dla Ciebie
i całego świata.

Więcej dowiesz się odwiedzając www.thesecret.tv

*     *     *

Rhonda Byrne     To dla Was szansa, szansa by stać się szczęśliwszym. Nie odrzucajcie jej. Albo przynajmniej, nie narzekajcie później, że jesteście chorzy, nieszczęśliwi, albo samotni. Myślcie pozytywnie, wierzcie w siebie i poznajcie Sekret.
     Ta książka wiele zmieniła w moim życiu, na lepsze. Możecie wierzyć, albo nie. Naprawdę zachęcam Was do zapoznania się z Sekretem.

Autor: Rhonda Byrne
Stron: 198
Rok powstania: 2006
Wydawnictwo: Nowa Proza sp. z o.o.

Domena.

Komentarze

Popularne posty