Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja serialu| Looney Tunes Show

Znalezione obrazy dla zapytania Looney Tunes show
     Jest to amerykański serial animowany. Kontynuacja filmów i seriali o przygodach Królika Bugsa, Kaczora Daffy'ego i innych postaci ze Zwariowanych melodii. Składa się z dwóch sezonów, łącznie z 52 odcinków po około 22 minuty. Premiera pierwszego odcinka miała miejsce 2 stycznia 2012 roku. Ostatni odcinek pierwszy raz mogliśmy zobaczyć 3 lutego 2014 roku.

*     *     *

     Wychowywałam się na Zwariowanych Melodiach. Po prostu je uwielbiałam. Ale, jeśli mam być szczera, nigdy nie przepadałam za Bugsem. Zawsze wolałam Daffy'ego. Dopiero później, kiedy natknęłam się na ten serial w TV przekonałam się też do królika.
     Takich ich jeszcze nigdy nie znaliśmy. Bugs i Daffy mieszkają pod jednym dachem w domu na przedmieściach. Ich sąsiadami są inni bohaterowie Zwariowanych Melodii. Przeżywają zabawne przygody i, jak można się spodziewać, za sprawą Daffy'ego wciąż wpadają w nowe tarapaty.
     Jest to jednak coś zupełnie innego, niż to co wszyscy znamy. Bohaterowie żyją we współczesnym świecie, chodzą na zakupy do supermarketu i korzystają z samochodów. Spotykają się w galeriach handlowych czy grają na konsolach. Genialny pomysł i świetne wykonanie.
     Zawsze, kiedy jakimś cudem natknę się na odcinek w TV, oznacza to, że teraz telewizor jest mój i tylko mój. To jest świętość. Choćbym miała oglądać go dwudziesty raz, ja chcę obejrzeć go do końca.
     Jeśli nie widzieliście to obejrzyjcie koniecznie. Ja nie mogę się oderwać. Uwielbiam ten serial i polecam każdemu, kto też wychował się na Zwariowanych Melodiach, albo po prostu lubi filmy animowane.

*     *     *



Reżyseria:

Spike Brandt
Tony Cervone
Chris Headrick
Jeff Siergey

Scenariusz:

Jim Cashman
Hugh Davidson
Pat Devine
Larry Dorf
Rachel Ramras

Produkcja:

Warner Bros

Twórcy:

Spike Brandt
Tony Cervone

Głosu użyczyli:

Królik Bugs / Kaczor Daffy  - Jeff Bergman

Yosemite Sam - Maurice LaMarche

Speedy Gonzales - Fred Armisen

Prosiak Porky - Bob Bergen

Króliczka Lola - Kristen Wiig

Kanarek Tweety / Sylwester - Joe Alaskey

Domena.

Komentarze

Popularne posty