Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Sierpień 2017 roku

     W sierpniu udało mi się trochę zaszaleć i przeczytać aż 7 książek.
     Posty pojawiały się trzy razy w tygodniu, więc zdecydowanie dużo się działo!
     Łącznie pojawiło się 13 postów w tym 6 recenzji filmów i 4 recenzje książek.
     W sumie przeczytałam 2 062 strony, co w skali roku daje mi 8 957 stron. Jeśli chodzi o czytanie jednej książki tygodniowo, nadal mam spore zaległości, ale postaramy się do końca roku to nadrobić :)

Książki



Księga Wszystkich Dusz tom 4 Powrót - Deborah Harkness *


     Ostatni tom Księgi Wszystkich Dusz. Już tyle pisałam o tej serii, że naprawdę nie wiem co mogę dodać. Po prostu zajrzyjcie do recenzji.


Indeks Szczęścia Juniper Lemon - Julie Israel *

     Książka, od Wydawnictwa IUVI, która skradła moje serce! Juniper i pozostali bohaterowi bardzo przypadli mi do gustu i czułam się jakbym sama siedziała w tej fabule. Poza tym... historia godna polecenia.

Znalezione obrazy dla zapytania aradia ewangelia czarownic


Aradia. Ewangelia Czarownic - Charles Godfrey Leland *


      Zdecydowanie warto poczytać o tym jak dawniej żyły czarownice i poznać ciekawe przypowieści, które przekazywały sobie włoskie czarownice w XIX wieku. Choćby tylko po to, by wiedzieć czym różnią się od dzisiejszych wyznań czarownic.



WICCA Religia czarownic dla tych, którzy chcą wiedzieć i zrobić pierwszy krok, by doświadczyć - Agnieszka Mojmira Antonik *


     Można powiedzieć, że jest to swego rodzaju podręcznik obecnej Wicca. Dodatkowo uroku nadaje temu fakt, iż autorka jest oczywiście polką i wprost pokazuje nam, że jeśli tylko chcemy, wiara nie musi nam w niczym przeszkadzać, nawet w tak "jednolitym" wyznaniowo państwie, jakim jest nasz wspaniały kraj!


Vintage. Sklep rzeczy zapomnianych - Susan Gloss *(recenzja 11 września)

     Zdecydowanie przyjemne babskie czytadełko. Muszę przyznać, że Violet jest postacią z charakterem i historią, niezwykle sympatyczną i ciepłą, a przynajmniej takie odniosłam wrażenie czytając tę książkę.


Współczesna czarownica - Deborah Blake *

      Autorka z nami rozmawia, czujemy się, jakbyśmy byli z nią na kawie. W przystępny sposób objaśnia nam, jak możemy postępować, aby nasza wiara była bogatsza.


Poradnik szczęśliwej singielki - Klaudia Klara *

     Klaudię Klarę dobrze znam z jej vlogów na YT. Dlatego kiedy tylko dowiedziałam się, że napisała książkę, pobiegłam do księgarni, by ją kupić. Nie spodziewałam się jednak, że jest to poradnik, jak znaleźć sobie faceta! Chociaż nie jestem zainteresowana, z radością i uśmiechem przeczytałam całą książkę. Uśmiałam się i muszę przyznać, że mimo wszystko zawierała w sobie wartości, które dla mnie były oczywiste, ale dla wielu moich znajomych, mogłyby być odkryciem.


Filmy

     Filmy to oczywiście kolejne części przygód Shreka, Fiony, Osła i Kota w Butach. Nie będę może opisywać każdej kolejnej części. Odsyłam do recenzji.


Shrek ma wielkie oczy *


Świętastyczne kolędowanie *


Thriller Night & The Pig Who Cried Werewolf *



Kot w Butach *



Kot w Butach i Trzy Diabły *


Przygody Kota w Butach *

     Jednym słowem - sierpień był świetnym miesiącem! Oczywiście zawsze może być lepiej!

     Jeśli chodzi o plany na wrzesień... Pracuję nad jednym projektem, ale na razie nie zdradzę o co chodzi. Prawdopodobnie dowiecie się dopiero na przełomie września i października.
     Od 1 września zaczynam kolejny projekt, którego podsumowanie nastąpi dopiero w październiku. Prawdopodobnie urywki z niego będziecie mogli zobaczyć na moim Twitterze (na którym całkiem sporo się dzieje) i Instagramie (raczej na InstaStory).

     Od dziś wracamy do stałej formy, a mianowicie w każdy poniedziałek recenzja książki, a w każdy piątek recenzja filmu lub notka. Już wiecie jakie trzy recenzje mam w planach na wrzesień.

     Mam nadzieję, że to będzie dla Was owocny miesiąc! Ja po urlopie wracam do szkoły i do pracy, więc będę robiła wszystko, żeby znaleźć czas na czytanie!

     Trzymajcie się i do poniedziałku! :)

   Domena.

Komentarze

Popularne posty