Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Poradnik szczęśliwej singielki - Klaudia Klara

Dlaczego ona ma chłopaka, a Ty nie?
Gdzie i jak szukać tego jedynego?
I jak być szczęśliwą singielką?

Wspaniała, piękna i mądra Singielko, czas zawalczyć o własne szczęście! Świat jest duży i daje mnóstwo możliwości. Wyciągnij rękę po swoje. Siostra Klaudia da Ci kilka niezawodnych wskazówek, jak być szczęśliwą singielką!

#SZCZĘŚLIWASINGIELKA #GIRLPOWER #WYMAGAMWIĘCEJ

Dzięki tej książce poznasz wady facetów, zalety singielek, zainspirujesz się pewnością siebie Beyonce i pociągającym uśmiechem Shakiry. Pójdziesz na dziesięć nieudanych randek i wykorzystasz genialny patent na podryw.
A jeśli przystojniak o bystrym umyśle i stalowych mięśniach znajdzie się obok Ciebie, nie przeoczysz go! 
Zdobędziesz też arsenał podręcznych odpowiedzi na pytanie: "Kiedy w końcu znajdziesz męża?"
I najważniejsze - poczujesz się turbosexy!

Singielko, rusz swój Wszechśwait!
Wpraw swoje koło fortuny z powrotem w ruch.

KLAUDIA KLARA - vlogerka z pozytywną energią, humorem i dystansem do siebie. Nazbierała już ponad 162 000 subów. Jest żywym dowodem na to, że nie wszyscy w internecie kłamią.

*     *     *

     Dlaczego sięgnęłam po tą książkę? Zapewne z tego samego powodu, dla którego sięgnęło po nią jakieś 3/4 osób, które to zrobiły - bo znam Klaudię Klarę z jej vlogów i uwielbiam ją!

     Nie mogłam jej nie przeczytać! Byłam tak niesamowicie ciekawa, o czym jest, co w niej napisała, jak pisze... że pobiegłam do księgarni od razu po premierze! Zabrałam jedyny egzemplarz i z uśmiechem na ustach opowiedziałam ekspedientce, dlaczego kupuję tą książkę, przy okazji zachwalając kanał Klaudi.

*     *     *

     Nie zawiodłam się, choć przyznam, że byłam trochę zaskoczona. Sądziłam, że będzie radziła jak być szczęśliwą singielką, a nie jak znaleźć sobie faceta! Książka napisana jest w takim samym stylu w jakim Klaudia się wypowiada - szczerze, wprost i zabawnie! Nieźle się uśmiałam i nie traktowałam wszystkiego na poważnie.

     Po każdym rozdziale mamy do wykonania różne prace domowe, co urozmaica książkę. Do tego niektóre strony ozdobione są bazgrołami i różnego typu małymi rysuneczkami, co sprawia, że książka jest jak prywatne notatki w zeszycie, jest przyjemna i łatwa w odbiorze.

*     *     *

     Podejrzewam, że gdybym chciała znaleźć sobie jakiegoś faceta - na pewno skorzystałabym z jej rad. Bo mimo wszystko Klaudia mówi nam wprost jakie są typy dzisiejszych małżeństw, typy singielek i największe wady facetów, radzi jak zebrać się do kupy i wziąć się do działania. Jeśli wcześniej się nad tym zastanawialiśmy - pewnie doszliśmy do podobnych wniosków jak autorka. Dlatego ta książka mi się spodobała.

     Podsumowała to wszystko i poradziła nam, jak z tym żyć! Cudownie kiczowata okładka i zabawne komentarze Klaudii sprawiły, że naprawdę miło mi się ją czytało. Nie żałuję, że ją mam i z chęcią użyczę ją moim koleżankom, by pośmiały się razem ze mną, a może każda z nas coś z niej wyciągnie dla siebie.

     Jeśli nie znacie Klaudii, szczerze Wam ją polecam! Jest dla mnie swego rodzaju wzorem. Podziwiam ją za otwartość, szczerość, dystans do siebie i humor! Jest otwarta na ludzi i pełna pozytywnej energii! Nic tylko brać garściami!

Autor: Klaudia Klara (YouTube)
Wydawnictwo: Flow Books
Storn: 285
Data powstania : 2017

   Domena

Komentarze

Popularne posty