Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Shrek ma wielkie oczy

     Kolejna porządna krótkometrażówka. Tym razem powstała na potrzeby Halloween. Trwa 21 minut. Swoją premierę miała 28 października 2010 roku.

*     *     *

     Shrek i Fiona świetnie bawią się celebrując Halloween ze swoimi dziećmi. Przyjaciele postanawiają ich nastraszyć, ale im się to nie udaje. Shrek tłumaczy im,że ogry są królami Halloween i nie da się ich nastraszyć. Postanawiają wybrać się do opuszczonego królestwa zmarłego już w pierwszej części Lorda Farquada, by opowiadać sobie mrożące krew w żyłach historie. Ten, kto wytrzyma najdłużej zostanie królem Halloween.

*     *     *

     Tak jak poprzednio, krótkometrażówka pojawia się co roku w telewizji. Akurat filmów z okazji Halloween nie ma za wiele. W sumie to ten jest jedynym który kojarzę. Np. Epoka lodowcowa ma swoje krótkometrażówki na święta Bożego Narodzenia, ale na Halloween już nie.
     Zdecydowanie ciekawy pomysł. Zostały wykorzystane popularne horrory i przerobione na wersję kreskówkową - przerysowaną i zabawną!  Tak samo dobra jak ta poprzednia. W końcu to ten sam reżyser...

*     *     *




Reżyseria:


Gary Trousdale


Scenariusz:

Sean Bishop
Gary Trousdale



Głosu użyczyli:

Shrek - Zbigniew Zamachowski
Fiona - Agnieszka Kunikowska
Osioł - Jerzy Stuhr
Kot w Butach - Wojciech Malajkat

   Domena

Komentarze

Popularne posty