Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Sindbad : Legenda Siedmiu Mórz

     Kolejny film Wytwórni DreamWorks. Swoją światową premierę miał 2 lipca 2003 roku, w Polsce pojawił się 22 sierpnia 2003 roku.

*     *    *

     Sindbad jest rabusiem, można rzec - piratem. Poza otwartym morzem, luksusami i wieczną przygodą, nic się dla niego nie liczy. Wraz ze swoją załogą postanowili  ukraść Księgę Pokoju, by sprzedać ją później za dużą sumkę.
     Nie spodziewał się, że spotka swojego starego przyjaciela, z którym nie widzieli się jakieś dziesięć lat...
     Sindbad zawarł umowę z boginią Eris. Został jednak oszukany. By ratować siebie i przyjaciela rusza ze swoją załogą do Krainy Chaosu. Na statku znajduje się też Marina, narzeczona jego przyjaciela.

*     *     *

     Czy ktoś potrafi mi wyjaśnić, jak to możliwe, że ten film ma jakieś 14 lat, a ja go nigdy jeszcze nie widziałam? Nie jest puszczany w telewizji? Nie wydawali go na kasetach? Czy nie dodawali do jakiś kioskowych magazynów dla dzieci? W ogóle nie kojarzę tego filmu, a mam dobrą pamięć jeśli chodzi o takie rzeczy.
     Po prostu nigdy go nie widziałam, a szkoda, bo naprawdę mi się spodobał! Może nie zachwyca nie wiadomo jak animacją (szczególnie potworów, bo animacja bogini jest naprawdę świetna!), ale bardzo podobają mi się bohaterowie - mają charakter, fabuła jest prosta, zwięzła i jasna. Na końcu jesteśmy zaskoczeni, bo "jak to się mogło stać, że nie zauważyliśmy tego wcześniej", w oku dwa razy zakręciła mi się łezka, pojawił się romans, a także przesłanie, że jeśli kogoś kochamy, powinnyśmy dać mu wolność - czyli wszystko jest na miejscu! Na pewno jeszcze kiedyś obejrzę ten film, bo po prostu mi się spodobał!

*     *     *


Reżyseria:

Tim Johnson
Patrick Gilmore

Scenariusz:

John Logan

Głosu użyczyli:

Sindbad - Michał Żebrowski
Marina - Olga Bończyk
Eris - Agnieszka Kunikowska
Proteus - Jacek Kopczyński
Jed- Jan Kulczycki
Jin - Mieczysław Morański
Dymas - Włodzimierz Press
Kale - Marcin Troński
Li - Marek Robaczewski
Luca - Marek Frąckowiak
Szczur - Jarosław Boberek

    Domena

Komentarze

Popularne posty