Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja serialu| Przygody Kota w Butach

     Serial powstał w 2015 roku. Składa się z 4 sezonów i łączne 52 odcinków.


*     *     *



    To najdłuższa i największa przygoda Kota w Butach! Natrafia on na zaginione miasto San Lorenco. Niestety gubi go chciwość i magiczne zaklęcie, które chroniło miasto przed oczami wszystkich - po prostu znika. Puszek przysięga, że nie opuści miasta, dopóki nie naprawi swojego błędu.
     Jest więc zmuszony zostać i bronić San Lorenco przed złodziejami. Zaprzyjaźnia się z mieszkańcami, szczególnie z Dulcyneą i jej podopiecznymi z sierocińca.
     Oczywiście przeżywa pełno niebezpiecznych przygód...

*     *     *

     To już ostatnia recenzja z Wakacji w Zasiedmiogórogrodzie.

     Muszę przyznać, że na początku serial nie przypadł mi do gustu, ale już po jakiś 5 odcinkach zaczęłam go oglądać z większym zainteresowaniem.

    Przede wszystkim twórcy pokazują nam Puszka z innej, bardziej domowej strony. Dowiadujemy się że ma wielką słabość do sznurków i jest beznadziejny w rozwiązywaniu zagadek czy rebusów. Naprawdę. Beznadziejny to mało powiedziane.

     Jest odważny i pewny siebie, ma słabość do Sierotek i z trudem przychodzi mu odmawianie im. To kot o wielkim sercu! Waleczny i zabójczo przystojny, a przede wszystkim - słodki! :)

     Muszę się Wam przyznać, że moją ulubioną postacią z całego serialu... jest Artebzik. Przecież ten czarodziej jest genialny! No nie mogli zrobić go lepiej - po prostu się nie dało. Tak stary i głupiutki... No rozczulający i zabawny!

     Doceniam ten serial za humor i naprawdę fajnie zrobionych bohaterów. Pewnie jeszcze nie raz go obejrzę.


*     *     *

Głosu użyczyli:


Kot w butach - Wojciech Malajkat
Dulcynea - Anna Cieślak
Artebzik - Grzegorz Pawlak
Sapata - Maria Czykwin
Toby - Józef Pawłowski
Esme - Joanna Pach
Raul - Michał Mikołajczak
Temoroso - Karol Pocheć
   Domena

Komentarze

Popularne posty