Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Współczesna Czarownica - Deborah Blake

Czy wiesz, jak wygląda codzienne życie PRAWDZIWEJ CZAROWNICY?

Choć może się wydawać, że bycie czarownicą wiąże się z odprawianiem skomplikowanych rytuałów i przygotowywaniem wymyślnych mikstur, tak naprawdę sekret tkwi gdzie indziej.

Oto książka skierowana do wszystkich kobiet, które chciałyby wprowadzić szczyptę magii do swojej codzienności, ale nie do końca wiedzą, jak to zrobić. Do przyszłych czarownic, które pragną znaleźć czas, miejsce i właściwą energię w natłoku codziennych obowiązków oraz zintegrować ze swoim życiem duchową ścieżkę bez konieczności wykonywania wyczerpujących obrzędów magicznych.

Bycie czarownicą oznacza bowiem, że każdego dnia żyjesz tak, by Twoje życie było pełne magii, cudowności i piękna. A dzięki tej publikacji nauczysz się, jak tego dokonywać!

Ta książka to skarbnica kreatywnych pomysłów, które pomogą Ci dopasować się do rytmu natury i sprawią, że:

* Zamienisz swój dom w magiczne i sprzyjające Ci i bliskim miejsce;
* Rozpoczniesz pracę z Bogiem i Boginią, którzy otoczą Cię opieką i miłością;
* Nauczysz się odprawiać kuchenną alchemię, dodając magiczne intencje w trakcie przygotowywania posiłków;
* Odkryjesz magiczną moc zwierząt, za pomocą których rozwiniesz swoją intuicję;
* Będziesz tworzyć proste afirmacje na przywitanie dnia, dzięki czemu Twoje dni będą pełne uroku i blasku.

Odkryj sekret
magicznego życia każdego dnia!

*     *     *

     No czyż ta okładka nie jest piękna? Oczywiście, że jest! Opis też jest zachęcający, więc książka wylądowała na mojej półce.

     Szczerze mówiąc na początku nie było mi łatwo się do niej zabrać. Autorka pisze bardzo... hm, prosto! To dobrze. Mamy wrażenie, że siedzimy z nią na kawie i dyskutujemy o magii w codziennym życiu. To naprawdę przyjemne.

     Z książki wiele można się dowiedzieć, ja sama zaczerpnęłam z niej sporo inspiracji, ale nie ukrywam, że nie jest ona nie wiadomo jak cudowna.

     Jeśli jesteś czarownicą i chcesz mieć lepsze relacje z Bogami, ta książka jest świetna. Odkryłam, że wiele z tych sposobów stosuję na co dzień, nawet nie wiedząc, że może to mieć jakiś wpływ na moją intuicję, albo energię.

Wbrew błędnemu, choć popularnemu założeniu, świat to nie tylko miłość i światłość. (...) droga do mądrości wiedzie przez cierpienie. Nie każda wiedza zostanie okupiona cierpieniem, ale nauki wyciągamy ze wszystkich doświadczeń.

*     *     *

     Książka była dla mnie głównie inspiracją i miłą wieczorną lekturą. Nie jest to pierwsza książka tej autorki, ale jedyna przetłumaczona na polski. Trzeba się wciąż kształcić i każda książka jest do tego dobra. Przeczytać, przesiać informacje i wykorzystać! Muszę przyznać, że była lepsza niż się spodziewałam.

     Gdzieś po 2-3 rozdziałach naprawdę mi się spodobała. Polubiłam styl pisania autorki, a i tematyka stała się ciekawsza. Więc jeśli po nią sięgniecie i na początku Wam się nie spodoba, to proszę się nie zrażać! Bo im dalej tym lepiej.

     Z tyłu znajdziemy bardzo, baaardzo bogaty spis lektur, do których możemy sięgnąć. Szkoda, że tak mało zostało przetłumaczonych...

Autor: Deborah Blake
Wydawnictwo: Illuminatio
Storn: 255
Data powstania : 2015

   Domena

Komentarze

Popularne posty