Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Lipiec 2017 roku

     W Lipcu nie przeczytałam już aż tak dużo, ale posty pojawiały się średnio 2-3 razy w tygodniu. Uważam, że jest to bardzo dobry wynik, bo mimo pracy i codziennych obowiązków, miałam czas na czytanie i oglądanie filmów.

     Pojawiło się aż 12 postów. Przeczytałam 3 książki, czyli 1 293 strony, co w skali roku daje mi 6 895 stron. Nie jest to zniewalający wynik, ale i tak jestem zadowolona.

     A teraz czas na podsumowanie.

Księga Wszystkich Dusz


Tom 1 ~ Czarownica *

     W tym tomie poznajemy Dianę i Matthew. Zostajemy wprowadzeni w cały ten niesamowity świat.





Tom 2 ~ Tajemnica *

     Diana i Matthew są w sobie zakochani. Ich życie staje się coraz bardziej skomplikowane. Mimo, że trzymamy za nich kciuki, nie wszystko jest takie jak być powinno.





Tom 3 ~ Wędrówka *

     Nasi bohaterowie przenoszą się w czasie by odnaleźć tajemniczy manuskrypt, a także jakąś czarownicę, która podjęłaby się trudnego zadania, jakim jest nauczanie Diany.






*     *     *

     Oprócz Księgi Wszystkich Dusz na moim blogu królował Shrek! W końcu trwają Wakacje w Zasiedmiogórogrodzie!


Shrek *

     Shrek by odzyskać swoje bagno musi uwolnić  królewnę Fionę z wieży strzeżonej przez straszną smoczycę. Pomaga mu w tym irytujący (i przezabawny) Osioł. Sprawy jednak się komplikują, a Shrek i Fiona zakochują się w sobie...


Shrek 3D *

     Krótkometrażówka w 3D opowiadająca o przygodzie, jaką Shrek i Fiona przeżyli podczas podróży w swój miesiąc miodowy.


Shrek 2 *

     Nadchodzi czas by Shrek poznał swoich teściów. Nikt jednak nie jest zachwycony przebiegiem spotkania. Sprawy znów się komplikują a na Shreka czyha płatny morderca, pracujący na zlecenie króla. Zakochany ogr ma jednak inne zmartwienie, chce by Fiona była szczęśliwa, nie ważne jakim kosztem.


Dawno, dawno temu w Idolu *

     Kolejna krótkometrażówka. Przyjaciele urządzają sobie karaoke, które szybo przeradza się w prawdziwą konkurencję.


Shrek Trzeci *

     Shrek i Fiona zastępują chorego króla. Kiedy on umiera muszą objąć tron. Shrek zdecydowanie nie nadaje się do takiego życia. Postanawia odnaleźć jedynego dziedzica - Artura, i sprowadzić go do zamku. Książę z bajki w tym czasie atakuje Zasiedmiogórogród. Shrek dodatkowo zmaga się z wizją ojcostwa...


Pada Shrek *
     Trzeci już film krótkometrażowy z naszymi bohaterami. Tym razem trochę dłuższy niż zazwyczaj. Fiona i Shrek planują swoje pierwsze rodzinne święta. Ogr daje z siebie wszystko, żeby były idealne. W najmniej odpowiednim momencie wpadają ich przyjaciele i wszystko psują, przynajmniej według Shreka...


Shrek Forever *

     Shrek ma dość rutyny i nudnego rodzinnego życia. W zamian za jeden beztroski dzień postanawia oddać jeden dzień ze swojego dzieciństwa. Nie spodziewa się jednak, że będzie to dzień jego narodzin. Ma dobę, żeby naprawić ten błąd i od nowa rozkochać w sobie Fionę. Nie jest to jednak takie łatwe jak może się wydawać.



*     *     *

     Nareszcie mam urlop! Powinnam mieć teraz sporo czasu na lekturę, a wszystkie posty mam już zaplanowane!
     Niestety nie udało mi się zakończyć w terminie Lipca z Księgą Wszystkich Dusz, ale spokojnie, zrobię to już wkrótce!

     Posty pojawiać się będą w poniedziałki, środy i piątki! Recenzje filmów, książek, lub notki informacyjne.

     Życzę Wam miłych wakacji!

   Domena

Komentarze

Popularne posty