Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Sierpień 2016 roku

     To był bardzo aktywny miesiąc. Na moim blogu pojawiło się 21 postów. Przeczytałam w tym miesiącu 2.665 stron, co jest niesamowitym (przynajmniej dla mnie) wynikiem. To daje mi w sumie 11.394 strony w tym roku!

Okładka książki Pałac snów

CHOWAŃCE. Pałac snów - Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson *

     Otrzymałam ta książkę od wydawnictwa IUVI, za co bardzo serdecznie dziękuję. To już ostatnia część przygód Chowańców. Tym razem musieli się zmierzyć z oskarżeniem o próbę zabójstwa ich ukochanej królowej...

Steve Jobs - Walter Isaacson *

    Biografia słynnego Steve'a Jobsa. Wspaniale napisana. Mam ją w wersji audiobooka. Przyjemnie się słuchało. Naprawdę, nie tak sobie go wyobrażałam...


Ukrainka - Barbara Kosmowska *

     Ukrainkę dostałam jako nagrodę za wyniki w nauce. Czy cieszę się z tego prezentu? Nie do końca. Ukrainka bardzo mnie zawiodła. Na początku była dobra. Przyjemnie się czytało, ale później... Kompletnie się zawiodłam, a szkoda...


 Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling *

     Ostatnia część przygód Harrego, Rona i Hermiony. Cała tajemnica w najmniej spodziewanym momencie się rozwikłała! Dobrze przemyślana fabuła, wszystko dobrze zaplanowane, by w ten sposób dojść do wielkiego finału.

Saga o Ludziach Lodu 



Tom 18 ~ Dom Upiorów - Margit Sandemo *

   Wróciłam do czytania Sagi o Ludziach Lodu po dość długiej przerwie. No i jestem zachwycona!



Okładka książki Zęby smoka

Tom 19 ~ Zęby Smoka - Margit 
Sandemo *










    W związku z opóźniającym się zakończeniem Roku Szkolnego w Hogwarcie pojawiły się też recenzje filmów o Harrym Potterze.




Harry Potter i Więzień Azkabanu *


Harry Potter i Czara Ognia *




Harry Potter i Zakon Feniksa *




Harry Potter i Książę Półkrwi *





Harry Potter i Insygnia Śmierci ( część I i II ) *


     Udało mi się zakończyć "Rok szkolny w Hogwarcie" a tutaj podaję wam link do podsumowania.

     W tym miesiącu rozpoczęłam też "Wakacje na Madagaskarze", w związku z tym pojawiły się recenzje wielu filmów. Ale może żeby nie zaśmiecać...


     Wakacje się skończyły. Już jutro zacznie się kolejny rok szkolny. Na moim blogu będzie to "Rok szkolny w Akademii Dobra i Zła"! Pojawią się więc recenzje Akademii Dobra i Zła autorstwa Somana Chainani, niekoniecznie miesiąc po miesiącu. W różnych odstępach czasu.
     Na dodatek zaczyna się Jesień! Dlatego też rozpoczynam drugą edycję "Jesieni z Harlequinem". Przez najbliższe trzy miesiące, co miesiąc pojawi się kolejna recenzja jakiegoś Harlequina. Mogę Wam zdradzić, że wybrałam dwie książki Candece Camp i jedną Stelli Cameron.
     Jak widzicie, był to bardzo pracowity miesiąc... Cieszę się, że miałam dużo wolnego czasu i mogłam to wszystko przeczytać, obejrzeć i zrecenzować. A jak Wam poszło?

     Życzę zaczytanego miesiąca.
Domena.

Komentarze

Popularne posty