Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Madagaskar

     Znany i popularny film animowany z 2005 roku, głównie ze względu na występujące z nim pingwiny, które szybko doczekały się swojego własnego serialu, oraz niezwykle charyzmatycznego króla Juliana, który także ma własne show. O tym innym razem...
     W Polsce premiera odbyła się 1 lipca, na świecie natomiast 27 maja. Od tego czasu regularnie jest nadawany przez wiele stacji telewizyjnych. Doczekał się kontynuacji, a nawet dwóch. Podobno w przygotowaniach jest też czwarta część Madagaskaru.

*     *     *

     Czwórka przyjaciół spokojnie żyje sobie w Zoo w Central Parku. Marty jednak nie może oprzeć się wrażeniu, że to nie wszystko. Marzy o tym, by kiedyś zamieszkać w dziczy. Nie przypuszcza nawet, że jego marzenie tak szybko się spełni.
     Zbieg okoliczności sprawił, że nasi bohaterowie lądują na Madagaskarze. Są przerażeni i próbują się wydostać. Z czasem jednak Marty przekonuje ich, że jest tam naprawdę pięknie. Zaprzyjaźniają się z tubylcami i wszystko się układa... dopóki w Alexie nie budzi się jego pierwotny instynkt.



 *     *     *

      Twórcy:

Reżyseria: Tom McGrath, Eric Darnell
Scenariusz:  Eric Darnell, Tom  McGrath, Mark Burton, Billy Frolick


Bohaterowie:

Alex: Ben Stiller
Marty: Chris Rock
Gloria: Jada Pinkett Smith
Melman: David Schwimmer

*     *    *

     Mi osobiście średnio się podoba. W całym filmie najlepsze są właśnie postacie drugoplanowe, bardzo dobrze, że mają teraz własne seriale. Przyznać jednak muszę, że cięty dowcip, miła dla oka animacja, sympatyczni bohaterowie i mimo wszystko ciekawa fabuła naprawdę dobrze ze sobą współgrają.

   Domena

Komentarze

Popularne posty