Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna

     Przedsmak tego co możemy zobaczyć w serialu. Ten świąteczny odcinek swoją premierę miał 7 października 2005 roku a w Polsce pojawił się już tydzień później.
     Pingwiny w swojej bazie przygotowują się do Gwiazdki. Szeregowy jednak nie może się tym cieszyć bo nie daje mu spokoju świadomość, że miś Ted jest sam w tak ważnym dniu. Postanawia dać mu prezent. Wymyka się z bazy by coś kupić. Jego towarzysze to zauważają i pędzą za nim. Niestety jest już za późno, bo szeregowy wpadł w poważne tarapaty. Pewna staruszka kupiła go jako prezent dla swojego milutkiego, z pozoru, psiaka...

*     *     *

     Sądzę, że twórcy zauważyli jaką popularnością cieszą się pingwiny i dlatego postanowili stworzyć ten odcinek specjalny. Zupełnie słusznie, to był dobry ruch. Sam filmik nie jest może jakiś niesamowicie dobry... ale wykreowane zwierzaki już tak. Dlatego kolejny plus należy się im za to, że wpadli na pomysł zrobienia serialu "Pingwiny z Madagaskaru", ale o tym innym razem...

*     *     *

Twórcy:

Reżyseria: Gary Trousdale
Scenariusz:  Michael Lachance

Bohaterowie:

Skipper: Tom McGrath
Kowalski: Chris Miller
Rico: John DiMaggio
Szeregowy: Christopher Knights

    Domena

Komentarze

Popularne posty