Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja serialu| Niech żyje Król Julian

     Tak jest! Król Julian ma własne show! Jest to stosunkowo nowy serial animowany, bo powstał 2014 roku.
     Do tej pory ukazały się już trzy sezony. Pierwszy ma 10 odcinków, drugi 16, trzeci natomiast ma 13.
     Jest on emitowany  na kanale Nickelodeon i TV Puls.

    Król Julian obejmuje tron na wyspie. Szybko jednak odkrywa, że jego stanowisko wiąże ze sobą wiele obowiązków.
     W jego rządach wspierają go Maurice, Mort i Jagódka.

      Przyznam szczerze, że jakoś bardziej podobają mi się jednak "Pingwiny z Madagaskaru". To prawda, że tam Król Julian był postacią, no, jednak drugoplanową. W serialu chodziło o pingwiny i ich przygody.
     Tutaj natomiast chodzi właśnie o Juliana. Na początku się ucieszyłam, potem zaczęłam mieć wątpliwości. Czy to aby nie jest szukanie źródła dochodu na siłę? Trzy części Madagaskaru- to normalne, często filmy animowane mają kontynuację. Odcinki specjalne- w filmach animowanych to też jest często spotykane. Serial o bohaterach drugoplanowych- super pomysł! Ale teraz serial o postaci drugoplanowej z serialu o postaciach drugoplanowych...
     Wpadli na taki pomysł, bo wszyscy uwielbiają Króla Juliana. Ale kiedy ma mieć własne show... Już nie wychodzi to tak dobrze...
     Podoba mi się, ale nie aż tak, żebym miała się tym zachwycać. Serial już tyle czasu jest na antenie a w sumie wcale się o nim nie słyszy (nie chodzi mi tu o media, ale o ludzi i ich opinie). Nikt nie powtarza kultowych tekstów z tego serialu, tak jak było to z Pingwinami, czy z filmem. Niestety, ale chyba już za dużo chcą wyciągnąć z tego filmu. Bo w końcu zaczęło się tylko od Madagaskaru...
    Spojrzenie Maurica na świat i króla, który wszystko chce robić po swojemu, nie myśląc o konsekwencjach, też byłoby naprawdę ciekawe! Ale czy jest to materiał na serial? Raczej nie bardzo...
     Podsumowując, Król Julian przegrywa z Pingwinami. Lubię go, ale serial nieszczególnie przypadł mi do gustu.

Bohaterowie w polskiej wersji językowej

Król Julian: Jarosław Boberek
Maurice: Wojciech Paszkowski
Mort: Tomasz Bednarek
Jagódka: Agnieszka Kunikowska

Domena

Komentarze

Popularne posty