Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Pingwiny z Madagaskaru

     Kolejny film animowany, w którym występują pingwiny. Tym razem jednak mają  w nim główne role. Premiera odbyła się 8 listopada 2014 roku. W Polsce film pojawił się 30 stycznia 2015 roku. Według danych podawanych nam przez Filmweb pełen budżet wyniósł 373 552 094 $.

*     *     *

     Kowalski, Rico, Szeregowy i Skipper trafiają do bazy szaleńca imieniem Dave. Chce on porwać pingwiny ze wszystkich zoo, w których kiedykolwiek był. Ma to być jego zemsta za to, że tyle razy był przenoszony, ponieważ pingwiny były od niego słodsze i bardziej kochane. Planuje je zamienić w odrażające potwory, tak by wiedziały jak to jest czuć się niechcianym.
     Pingwiny  spotykają na swojej drodze tajną organizację Wiatr Północy. Od tej pory zaczynają ze sobą rywalizować. Mają jeden cel- powstrzymać szaleńca. Niestety sprawy szybko się komplikują i Szeregowy zostaje schwytany.

*     *     *

     Szczerze przyznam, że spodziewałam się czegoś lepszego. Jestem fanką serialu, mogę oglądać go bez przerwy. Widocznie za wiele oczekiwałam i zwyczajnie się zawiodłam. Mimo to film był naprawdę dobry. Uwielbiam Pingwiny i nie ulega wątpliwości, że ta przygoda była jedną z najciekawszych. Mam jednak nadzieję, że to nie koniec historii o pingwinach!


 *     *     *

Twórcy:

Scenariusz:  John Aboud, Michael Colton, Brandon Sawyer
Reżyseria: Simon J. Smith, Eric Darnell

Bohaterowie:

Skipper: Tom McGrath
Kowalski: Chris Miller
Rico: Conrad Vernon
Szeregowy: Christopher Knights
Dave: John Malkovich
Utajniony: Benedict Cumberbatch
Detonator: Ken Jeong
Eva: Annet Mahendru
Kapral: Peter Stormare

   Domena

Komentarze

Popularne posty