Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Harry Potter i Czara Ognia

     Recenzja książki dostępna tutaj.

     Film miał swoją premierę 6 listopada 2005 roku. W Polsce pojawił się 25 listopada, czyli znacznie później niż poprzednia część. 
     Harry, Hermiona i Ron rozpoczynają swój czwarty rok nauki w Hogwarcie. W tym roku odbywa się tam Turniej Trójmagiczny, więc do Hogwartu przyjeżdżają reprezentanci innych szkół. Ktoś zgłasza Harrego do udziału w tym niezwykle niebezpiecznym turnieju a jego nazwisko zostaje wybrane przez Czarę Ognia. Teraz nie ma odwrotu. Harry musi wziąć udział w turnieju.
     W szkole pojawia się również nowy nauczyciel obrony przed czarną magią, Alastor Moody, były auror. Wszystko zmierza do powrotu Lorda Voldemorta, co wkrótce następuje.
     Zdecydowanie jak do tej pory ta część jest najbardziej wzruszająca oraz najstraszniejsza. Ogląda się ją z zapartym tchem, mimo, że wiemy co się stanie, wciąż dajemy się zaskakiwać!
     Wspaniałe efekty, świetnie zrobiony film.

*     *     *


 Obsada:

Harry Potter: Daniel Radcliffe
Ronald Weasley: Rupert Grint
Hermiona Granger: Emma Watson
Albus Dumbledore: Richard Harris
Severus Snape: Alan Rickman
Rubeus Hagrid: Robbie Coltrane
Szalonooki Moody: Brendan Gleeson
Lord Voldemort: Ralph Fiennes
Wiktor Krum: Stanislav Ianevski
Cedric Diggory: Robert Pattinson
Fleur Delacour: Clémence Poésy

Domena

Komentarze

Popularne posty