Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Madagaskar 3

     Ten film animowany swoją premierę miał 18 maja 2012 roku. W Polsce pojawił się już 3 sierpnia 2012 roku.
     Alex traci już nadzieję, że pingwiny kiedykolwiek po nich wrócą. Wtedy przyjaciele postanawiają wziąć sprawę w swoje ręce. Odnajdują pingwiny by wrócić z nimi do swojego Zoo w Nowym Jorku. Niestety w ślad za nimi podąża uparcie kapitan Chantel DuBois. By uciec przyłączają się do Cyrku.
     Jak się później okazuje jest to ich bilet do Nowego Jorku. By się tam dostać muszą jednak udowodnić, że ich Cyrk jest tego wart. Ciężko pracują by pomóc cyrkowcom odzyskać radość z wykonywanych przedstawień.
     Wreszcie odkrywają, że czas spęczony wśród cyrkowców były najlepszymi chwilami odkąd uciekli z Zoo. Co więcej, wcale już nie chcą tam wracać. Znajdują coś co jest o wiele ważniejsze.

*     *     *

     Zdecydowanie najlepsza część. Dużo się dzieje, jest naprawdę kolorowo i wesoło. Nie dziwię się, że budżet poświęcony na ten film jest naprawdę niezwykle wysoki... Ma się pojawić też kolejna część filmu. Przyznam, że już nie mogę się doczekać. W końcu, co jeszcze może spotkać naszych bohaterów?



*     *     *

Twórcy:

Reżyseria: Eric Darnell, Tom McGrath, Conrad Vernon
Scenariusz:  Noah Baumbach, Eric Darnell

Bohaterowie:
Alex: Ben Stiller
Marty: Chris Rock
Melman: David Schwimmer
Gloria: Jada Pinkett Smith
Kapitan Chantel DuBois: Frances McDormand
Gia: Jessica Chastain
Vitaly: Bryan Cranston
Stefano: Martin Short

   Domena

Komentarze

Popularne posty