Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Podsumowanie| Maj i Czerwiec 2018

    Przez jakiś czas zastanawiałam się, dlaczego piszę jedno podsumowanie na dwa miesiące, zamiast co miesiąc. Kiedy jednak zabieram się za pisanie od razu przypominam sobie dlaczego! :)

     W ciągu tych dwóch miesięcy udało mi się przeczytać tylko 5 książek (na zdjęciu są cztery, ponieważ jedna to audiobook). Teraz (a kiedy to piszę jest 05.07) mam już przeczytane aż dwie i kończę trzecią! Chyba po prostu praca i szkoła nie działają najlepiej na moje wyniki czytelnicze! Kto by się spodziewał? Ha, ha, ha. ;)

     W tym roku przeczytałam 4 191 stron. Powoli (bardzo powoli) zbliżam się do wyników z ostatnich lat. Czuję, że lipiec będzie przełomowy i uda mi się nadgonić naprawdę sporo, jako że mam cały miesiąc urlopu, a żadnych wyjazdów nie planuję. Mam nadzieję, że moje podsumowanie wakacji będzie robiło wrażenie, przynajmniej jak na moje wyniki!

*   KSIĄŻKI   *


     Uwielbiam Brandona Sandersona i jego serię o Alcatrazie! Jestem niezwykle wdzięczna wydawnictwu IUVI, za to, że regularnie przysyłają mi kolejne tomy do recenzji. Gdyby nie oni, prawdopodobnie ominęłaby mnie masa zabawy związana z tą serią, bo nie wiem, czy miałabym ochotę sięgnąć po nie tak sama z siebie. Pewnie przeszłabym obojętnie, lub po jakimś czasie zainteresowała się tą serią. A tak - jestem na bieżącą i wciąż się zakochuję w tej historii! Uwielbiam ten poziom absurdu w jego książkach! Polecam naprawdę wszystkim, którzy lubią się pośmiać!


OSTATNI NAMSARA - Kristen Ciccarell

     Miałam sporą przerwę w czytaniu książek, które są typowo fantastyczne. Smoki, walki mieczem... Kiedyś właśnie za takimi książkami szalałam. Teraz głównie czytam lżejsze historie. Miło było wrócić do fantasy, choć przez kilka pierwszych rozdziałów miałam problem, żeby wszystko ogarnąć i się skupić. Kiedy już przyzwyczaiłam się do panującego klimatu, dosłownie pochłonęłam tą książkę!


Tajniki DIY - Ewa Grzelakowska-Kostoglu (RLM)

     Druga książka Red Lipstick Monster. Mam ogromne wyrzuty sumienia, że czytam je w odwrotnej kolejności (należę do osób, które muszą robić wszystko chronologicznie), ale jakoś tak samo wychodzi! Takie książki dają mi naprawdę wiele inspiracji, motywacji i pobudzają moją kreatywność! Mam nadzieję, że niedługo zabiorę się za któryś z tych "przepisów".


A ja żem jej powiedziała... - Katarzyna Nosowska

     Zupełnie trafiony prezent od przyjaciółki, do tego bez okazji! Słuchanie tego audiobooka było czystą przyjemnością. Humor, głębokie przemyślenia, krótkie i treściwe rozdziały. Książka uprzyjemniała mi czas przy sprzątaniu czy wracaniu do domu ze szkoły. Przypomniała mi jak bardzo lubię audiobooki!


Srebrna Dziewczyna - Leslie Pietrzyk

     Ta książka naprawdę mnie zaskoczyła i umiliła mi kilka wieczorów. Zszokowała mnie jej bezpośredniość, ale nie w negatywnym tego słowa znaczeniu! Brakowało mi takich książek, takich, które spełniają obietnicę! Takich, które są "o czymś" a właśnie to obiecuje nam okładka. Zdecydowanie była "o czymś" i przy okazji dała mi do myślenia. Rzadko zdarza się, że czytam książkę i kompletnie nie oceniam zachowania bohaterki. Zazwyczaj mam swoje zdanie, zgadzam się z zachowaniem postaci lub nie. tym razem miałam przyjemność po prostu obserwować. Widzieć błędy, ale chłonąć to wszystko i nawet nie myśleć o bohaterce źle!

*   FILMY   *









*     *     *

      Postępów w ciągu tych dwóch miesięcy nie było wiele, ale wiem, że nadgonię sporo w ciągu wakacji. Właściwie to już nadgoniłam aż dwie książki! :)

     Mogę Wam obiecać, że co poniedziałek pojawiać się będzie recenzja książki. W piątki też pojawiać się będą recenzje - jeśli dam radę to książek, jeśli się nie wyrobię to filmów. Myślę jednak, że uda mi się sporo nadgonić w czytaniu. :)

     Zdradzę Wam, że w najbliższych dniach pojawi się recenzja "Pucked" i "Poświęcenie" od wydawnictwa Szósty Zmysł, oraz książki "Normalni inaczej" od wydawnictwa IUVI.

     Jak Wam minęły ostatnie miesiące? Jakie plany na wakacje?

   Domena

Komentarze

Popularne posty