Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Luty 2016 roku!

     Witajcie!
     Oto czytelnicze podsumowanie lutego! Tym razem się oczytałam i jestem z siebie zadowolona :D

Rose Madder - Stephen King *

     Długo ją czytałam, ale wreszcie ją pokonałam! Nie to, żeby mi się nie podobała... Ja po prostu uważam, że żeby czytać Kinga to trzeba znaleźć sobie czas. Godzinkę, dwie, trzy, usiąść w ciszy i czytać. Dopiero w lutym udało mi się to zrobić. Krótka recenzja pod gwiazdką ;)


Okładka książki Otchłań

Saga o Ludziach Lodu- Margit Sandemo

Okładka książki Tęsknotatom 3 ~ Otchłań ~ *

tom 4 ~ Tęsknota ~ *
Okładka książki Grzech śmiertelny
tom 5 ~ Grzech śmiertelny ~ *

tom 6 ~ Dziedzictwo Zła ~ *


Okładka książki Dziedzictwo zła
     Dokładne recenzje, można nawet powiedzieć streszczenia wspaniałej norweskiej sagi.
     Muszę przyznać, że jestem od niej uzależniona. Dawkuję ją sobie po jednym tomie tygodniowo i już się boję co zrobię, jak przeczytam wszystkie tomy...
     Jeśli nie boicie się czytać serii, które mają... naprawdę dużo tomów to serdecznie polecam. Jest naprawdę ciekawa i warta przeczytania!


Okładka książki Harry Potter i Zakon FeniksaHarry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling *

     Kolejny, już piąty tom. Zostały dwa, czyli już tylko dwie recenzje i zakończymy Rok Szkolny w Hogwarcie! Wiem, że jestem jedną recenzję do tyłu, ale postaram się to nadrobić! Recenzje jak zawsze znajdziecie pod gwiazdką.


Okładka książki Zew krwiZew Krwi - Jack London

     Tym razem nie napisałam recenzji. Stwierdziłam, że nie warto. Książka była krótka, nie powaliła mnie. Faktycznie momentami wzruszająca, jednak nie specjalnie nadaje się do recenzowania. Postanowiłam więc poświęcić jej tą notkę.
     Historia Bucka, udomowionego psa, który zostaje porwany i wywieziony. Zaczyna zupełnie inne życie wśród innych psów i ludzi, którzy nie dają mu jedzenia pod nos i nie zapewniają bezpieczeństwa i ciepła. Od tego czasu Buck ma wielu właścicieli i tylko jednego z nich pokochał tak jak jeszcze nigdy wcześniej nikogo. Jest gotów dla niego zrobić wszystko, nawet skoczyć w przepaść...
     Jednak naturalny Zew jest silny. Pies jest rozdarty między uczuciem a siłą, która woła go do lasu, do wilków. Nie musi jednak decydować...
     Spodziewałam się czegoś innego. Szczerze mówiąc wzięłam tą książkę w ciemno. Po tytule, bo okładka mnie nie powaliła- czytałam stare wydanie. Trochę się zawiodłam, niemniej przypomniały mi się czasy podstawówki i czytanie książki o psie, który jeździł koleją... Książka pokazuje, że psy też myślą, mają uczucia i rozterki, nie są tylko pustymi stworzeniami, którymi rządzą instynkty.

     To by było tyle. Jestem z siebie dumna. Mimo szkoły, pracy, i tylko tygodniowych ferii udało mi się przeczytać znacznie więcej niż w styczniu.
     Co chciałabym przeczytać w lutym? Na pewno kolejne cztery tomy Sagi o Ludziach Lodu. No i oczywiście dwie ostatnie części Harry'ego Pottera. Mam nadzieję, że się uda. Życzę Wam dużo czasu na czytanie!
     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty