Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Marzec i Kwiecień 2018

Witam Was wszystkich! Nadszedł czas na podsumowanie!

     Z dumą mogę powiedzieć, że przeczytałam więcej niż ostatnio. Wprawdzie tylko 7 książek, ale zawsze lepsze 7 niż 3! Postanowiłam też podliczyć ile to w sumie wyszło stron! Dokładnie 2 655 stron! Wniosek - zdecydowanie muszę przyśpieszyć ale jestem na dobrej drodze.

     Przejdźmy do podsumowania.

*   KSIĄŻKI   *




     Drugi tom trylogii Kerstin Gier. Uwielbiam tą autorkę, choć ta trylogia nie zachwyciła mnie tak jak Trylogia Czasu.




Złość - Magdalena Miecznicka


     Krótka, ciekawa i łatwa do pochłonięcia. Jednak nie ma szału... A jest za dużo mądrości w stylu Coelho... 





Tajniki Paznokci - Ewa Grzelakowska-Kostoglu (RLM)


     Fantastyczna książka. Zupełnie nie rozumiem dlaczego ma niskie oceny... Postanowiłam zgłębić temat i poczytałam sobie recenzję na lubimyczytać.pl i co się dowiedziałam? Ludzie dawali tej książce złe oceny bo... byli zawiedzeni że jest tam tyle pięknych zdjęć i że jest o paznokciach. A, przepraszam bardzo, o czym miała być?! Jak nie wiecie na co wydajecie pieniądze, to później nie płaczcie że to był zły zakup. Ok?



Znalezione obrazy dla zapytania don't look now daphne du maurier
Don't look now  - Daphne du Maurier 


     Książkę pożyczyłam od mojej nauczycielki angielskiego. Króciutka i przyjemna. Wszystko zrozumiałam i jestem z siebie dumna,  bo jest to moja pierwsza książka po angielsku! Jej recenzja jednak się nie pojawi, bo jest to zaledwie ułamek całej powieści. Uznaję ją za pełnowartościową książkę, choć jest tylko fragmentem, ale nie mam co oceniać na podstawie tych kilkudziesięciu stron.





     Recenzja już wkrótce na blogu, więc nie będę się teraz rozwodziła. :)



Beltane - Melanie Marquis

     Kolejna książka z serii Sabaty.




Cesarz - Ryszard Kapuściński

     Przeczytałam ją w ramach dodatkowej pracy na język polski. Powiem Wam szczerze, że zmieniła moje myślenie i naprawdę wiele się dowiedziałam, ale o tym kiedy indziej...



*   FILMY   *













*     *     *


     Powoli idę do przodu. Ale w sumie przecież nie ma się gdzie spieszyć, prawda? ;)

     Mogę obiecać, że co poniedziałek będzie się coś pojawiać. Na razie nic więcej nie obiecam. Mogę tylko się pochwalić, że właśnie czytam kolejną książkę od wydawnictwa IUVI. Więc spodziewajcie się kolejnej recenzji Brandona Sandresona (uwielbiam go!).

     A jak Wam minęły ostatnie miesiące?

   Domena.

Komentarze

Popularne posty