Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Dzieciak rządzi

     To zdecydowanie najlepszy film jaki obejrzałam w tym roku! DreamWorks jak zwykle mnie nie zawodzi! Dzieciak rządzi swoja premierę miał 10 marca 2017 roku (w Polsce 21 kwietnia 2017).

*     *     *

     Siedmioletni Tim Templeton ma życie idealne. Kochający rodzice, wspaniałe dzieciństwo, przytulny domek... Pewnego dnia Tim poznaje swojego młodszego brata... chyba nie muszę mówić, że wszystko  w jego życiu staje na głowie?

     Bobas od początku wydaje mu się podejrzany. W końcu nosi garnitur, wszędzie chodzi z neseserem i... wygląda na to, że potrafi mówić! Niestety rodzice wydają się tego nie zauważać.

     Postanawia go zdemaskować, co okazuje się nie być wcale takie proste. Chłopcy zawierają więc sojusz. Tim ma pomóc bratu w wypełnieniu jego misji, a w zamian Bobas po wszystkim po prostu się wyniesie.

     Ich celem jest przywrócenie równowagi. Dzieci dostają za mało miłości, bo większą część zabierają... szczeniaczki! Czas to naprawić!

*     *     *

     Ten film jest świetny! Uwielbiam go! Muszę go pokazać kilku osobom. Świetnie się przy nim bawiłam, nieźle się uśmiałam i z przyjemnością oglądałam te urocze szczeniaczki i rozkoszne bobasy. W kilku momentach się wzruszyłam... Jednym słowem wszystko było takie jak powinno być.

     A! No i w końcu dowiedziałam się skąd tak naprawdę biorą się dzieci! *spoiler* Są produkowane w fabryce i przywożone do domu taksówką! No przecież że tak! Co ja głupia sobie myślałam...?

     Oglądaliście? Jeśli nie to musicie! Naprawdę musicie! :) Ja już ma ochotę obejrzeć jeszcze raz... Lub dwa...

*     *     *



Reżyseria:

Tom McGrath

Scenariusz:

Michael McCullers

Głosu użyczyli:

Szef Bobas - Krzysztof Banaszyk
Tim Templeton - Antoni Scardina
Dorosły Tim Templeton - Michał Czernecki
Ted Templeton - Waldemar Barwiński
Janice Templeton - Lidia Sadowa
Francis E. Francis - Wojciech Paszkowski
Wizzie / Elvis - Jarosław Boberek
Eugeniusz - Krzysztof Szczerbiński
Staci - Marysia Janiszewska
Trojaczki - Antoni Zduń
Jimbo - Sebastian Perdek

Domena

Komentarze

Popularne posty