Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Skok przez płot

     Kolejny film wytwórni DreamWorks. Swoją premierę miał 22 kwietnia 2006, w Polsce pojawił się 7 lipca 2006

*     *     *

    Shop RJ, przez swoją zachłanność, wpadł w niezłe kłopoty. Ma tydzień, żeby odzyskać zapasy, które chciał ukraść Vincentowi.

     Trafia na nowo wybudowane osiedle, gdzie poznaje swoich nowych kompanów - żółwia, wiewiórkę, skunksa, rodzinę jeżozwierzy oraz rodzinkę oposów.

     Postanawia wykorzystać tę znajomość, by zdobyć potrzebne produkty. Wszystko niestety się komplikuje i RJ musi zmienić plan działania.

*     *     *

     Ten film możemy często zobaczyć w TV, puszczany jest co roku. Sama widziałam go pewnie z dziesięć razy. To chyba Shrek był przełomowym filmem tej Wytwórni. Skok przez płot wydaje nam się jednym z nowszych filmów, choć wcale taki nie jest! Ma już ponad 10 lat, ale w niczym nie ustępuje nowym filmom (mam na myśli muzykę, czy animację). Bardzo się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam datę powstania.

     Czy jest on jakoś specjalnie dobry? Nie... W sumie, przynajmniej dla mnie, nie wyróżnia się niczym specjalnym. Kiedy oglądałam go pierwszy raz wydawał mi się świetny, ale ponieważ oglądam go co rok, jakoś mi się znudził.

      Są filmy, które nigdy nam się nie nudzą - Shrek, Auta, i inne tym podobne filmy. Skok przez płot do nich nie należy, ale to wcale nie jest nic złego! Film jest dobry, ale nie świetny. Ciekawy, ładnie zrobiony i z przesłaniem! A nawet dwoma.

     1. Znaj umiar! W końcu, gdyby RJ nie połasił się na jeszcze jedną paczkę chipsów... całej tej sytuacji po prostu by nie było.

     2. Ludzie zabierają zwierzętom dom. To już trochę głębsze przesłanie, ale tak właśnie jest. Akcja filmu rozgrywa się w nowoczesnym osiedlu, powstałym w miejscu dawnego lasu. Zwierzęta muszą zdobyć pożywienie, więc wchodzą na teren ludzkich domów narażając swoje życie.

*     *     *


Reżyseria:

Tim Johnson
Karey Kirkpatrick

Scenariusz:

Len Blum
Karey Kirkpatrick
Lorne Cameron
David Hoselton

Głosu użyczyli:

Skop RJ - Zbigniew Suszyński
Niedźwiedź Vincent - Krzysztof Kowalewski
Żółw Verne - Adam Ferency
Skunks Stella - Joanna Wizmur
Heather, córka Ozziego - Joanna Jabłczyńska
Ozzie - Marek Obertyn
Wiewiórka Hammy - Jarosław Domin
Jeżozwierz Lou - Grzegorz Pawlak
Jeżozwierz Penny - Agata Kulesza
Tiger - Jarosław Boberek
Gladys Sharp - Joanna Jeżewska

     Domena

Komentarze

Popularne posty