Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Ralph Demolka

Znalezione obrazy dla zapytania Ralph Demolka
     Premiera filmu miała miejsce 1 listopada 2012 roku, a w Polsce 18 stycznia 2013 roku. Nie urzekł mnie jakoś specjalnie, ale jest zabawny, wzruszający i ma przesłanie- czyli wszystko za co lubię filmy  animowane!

*     *     *

     Ralph Demolka od wielu lat jest czarnym charakterem w swojej grze. Jego zadaniem jest demolowanie budynku. Jego kolega z pracy, Felix, musi po nim sprzątać. Po wykonaniu roboty Felix otrzymuje wspaniały medal, a Ralph jest zrzucany z dachu budynku prosto w błoto.
     Niby nic, ale ile tak można? Nasz bohater ma tego dość, nikt go nie lubi i nie szanuje, mimo, że bez niego, ta gra nie miałby sensu. Chce wszystkim udowodnić, że może być pozytywny i zdobędzie medal. W tym celu opuszcza własną grę by zdobyć medal w innej. Co prawda nie jest to najłatwiejsze zadanie, ale udaje mu się. Niestety sprawy się komplikują i Ralph przenosi się do innej gry, "Mistrz Cukiernicy". Tam traci swój cenny medal, który miał być jego przepustką do lepszego życia.
     Aby go odzyskać musi pomóc słodkiej dziewczynce, imieniem Vanellope, wygrać wyścig, niestety dziewczynka jest usterką, co utrudnia całą sprawę. Gra zostaje zainfekowana przez robale i zagraża jej spore niebezpieczeństwo.
     Kiedy rano Ralph nie pokazuje się w swojej grze automat zostaje wyłączony. Mieszkańcy uciekają a Felix rusza na poszukiwanie Ralpha. Z pomocą przychodzi mu piękna, niebezpieczna i niezależna Sierżant Rurecka.
     Ralph musi wybierać między złem a mniejszym złem, dba przede wszystkim o dobro dziewczynki i zaczyna rozumieć, co jest w życiu ważne. Mieszkańcy jego gry także zaczynają zdawać sobie sprawę z tego, że Ralph jest im potrzebny, szkoda, że tak późno... Jak skończy się ta przygoda?

*     *     *


Reżyseria:

Rich Moore

Scenariusz:

Phil Johnston 
Jennifer Lee

Głosu użyczyli:

Ralph - Olaf Lubaszenko
Wandelopa von Cuks - Jolanta Fraszyńska
Felix - Waldemar Barwiński
Sierżant Rurecka - Edyta Olszówka
Król Kandyz - Krzysztof Dracz

     Na koniec chciałam Wam jeszcze bardzo gorąco podziękować za 10 000 wyświetleń.
Pozdrawiam
   Domena.

Komentarze

Popularne posty