Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Podsumowanie| Październik 2018

     Na początku października nieźle przyspieszyłam i naprawdę dużo się działo. Przeczytałam pięć książek z czego pojawiły się na razie recenzje czterech z nich. Recenzja ebooka pojawi się już wkrótce.

     Później gwałtownie zwolniłam. Sporo się wydarzyło, mam nowego domownika (spokojnie, chodzi o kotkę, którą znalazłam na śmietniku) więc było trochę zamieszania. Kiedy już się wybiję z rytmu czytelniczego, trochę trudno mi później do niego wrócić. Ale już czas najwyższy!

     W tym miesiącu przeczytałam 1 753 strony co daje mi 10 052 strony przeczytane w tym roku. Do pobicia zeszłorocznego wyniku zostało już tylko 2 901 stron. Damy radę! ;)

* K S I Ą Ż K I *


Saga o Ludziach Lodu tom 24 ~ Martwe Wrzosy - Margit Sandemo

     Tom w pełni poświęcony Annie Marii Olsdotter, która postanowiła się usamodzielnić i zostać nauczycielką w wiejskiej szkole na Martwych Wrzosach.


Saga o Ludziach Lodu tom 25 ~ Anioł o Czarnych Skrzydłach - Margit Sandemo

     Z kolei ten tom wprowadza trochę zamieszania! Tengel Zły już prawie się obudził a wszystko za sprawą Tuli Backe - dotkniętej z rodu Ludzi Lodu, która zostaje zamroczona przez zaczarowany flet.


Małe ogniska - Celeste Ng

     Książkę dostałam od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego, tymczasem dostałam świetną historię o tym czym jest macierzyństwo a czym rodzina. Sprawiła ona, że zaczęłam zastanawiać się nad tym jak bardzo artyści są nie zrozumiani przez społeczeństwo i jak wiele krzywdy i zła może to przynieść.


NEVERMOOR Przypadki Morrigan Crow - Jessica Townsend

     Z kolei Morrigan Crow poznałam dzięki współpracy z Wydawnictwem Media Rodzina. Niezwykły, bajkowy świat jaki autorka nam prezentuje jest połączeniem Harrego Pottera z Akademią Pana Kleksa, przynajmniej dla mnie. Równocześnie jest czymś zupełnie innym i niezwykłym! Na pewno do niej wrócę.


Mój świat jest kobietą. Dziennik lesbijki - Magdalena Okoniewska

     Recenzja jest już gotowa. Pojawi się prawdopodobnie w najbliższy piątek.

* F I L M Y *


Maria Callas

     Na film wybrałam się z mamą. Jest to biografia śpiewaczki operowej Marii Callas, złożona z prywatnych zdjęć, filmów, listów a także z artykułów z gazet i filmów z opery.


Potworna rodzinka

     Film w klimacie Halloweenowym. Rodzina wpada w wir codzienności i ich relacje zaczynają się rozluźniać. Bohaterka postanawia to naprawić i zmusza dzieci i męża do wybrania się na Halloweenowy bal przebierańców. Hrabia Dracula zakochuje się w niej i wynajmuje wiedźmę, by zmieniła ją w wampirzycę. Niestety cała rodzina zostaje przemieniona w potwory.

*     *     *

     W najbliższym czasie możecie się spodziewać recenzji "Dziennika Lesbijki". Do tego moim priorytetem jest zrecenzowanie książek od wydawnictw - "Kraina Opowieści", "Alcatraz kontra bibliotekarze #5", "Na krawędzi mroku" i "The Hate U Give". Oczywiście planuję też zrecenzować kolejne dwa tomy Sagi o Ludziach Lodu. Mam przygotowane trzy recenzje filmów w razie gdybym się nie wyrobiła z recenzjami na czas. Dlatego możecie być pewni, że w każdy poniedziałek i piątek pojawi się jakiś post.

     A jak Wam minął Październik?

   Domena

Komentarze

  1. Też spodziewałam się czegoś innego po Małych ogniskach i po przeczytaniu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.
    A Nevermoor właśnie kończę i też mam skojarzenia z Potterem i Kleksem :D

    U mnie październik bardzo czytelniczo, bo 13 książek na koncie. :D

    Zaczytanego listopada! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Podziwiam! Podziwiam! Mi idzie ostatnio strasznie słabo, ale coś się dzieje! ;)
      PS. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale oczywiście nie dostałam powiadomienia od bloggera. Ech...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty