Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Disco Robaczki

     Film swoją premierę miał 7 września 2008 roku. W Polsce pojawił się dopiero prawie dwa lata później, a mianowicie 21 maja 2010 roku.

*     *     *

     Historia Bogdana, który zawsze pragnął być kimś więcej niż zwykłym robotnikiem... los sprawił, że w jego rękę trafiła stara płyta jego ojca. Kiedy usłyszał pierwsze dźwięki porwała go muzyka disco.
     Opowieść o tym jak marzenia mogą pogmatwać nam życie, ale mimo wszystko- warto marzyć i dążyć do spełnienia marzeń.
     Nie oszukujmy się, film mógł być dużo lepszy. Na początku mi się nie podobał. Dopiero gdzieś w połowie wkręciłam się i zaczęłam nucić znane utwory razem z bohaterami.
     Fajnie było sobie przypomnieć, że disco, mimo, iż nie jest już popularne czy lubiane, każdego z nas zmusza by chociaż zanucić w jego rytmie.

*     *     *





Reżyseria:

Thomas Borch Nielsen

Scenariusz:

Morten Dragsted

Głosu użyczyli:

Wirujący Bogdan - Marcin Hycnar
Gocha - Barbara Kałużna
Nerwal - Tomasz Karolak
Edward Czerw - Zbigniew Wodecki
Tytus - Tomasz Steciuk
Kadrowa Danuta - Agnieszka Matysiak
Mama - Ewa Kasprzyk
Tato "Funky" Wacek - Krzysztof Dracz

     Mogło być o wiele lepiej. Niemniej, dzięki mądremu przekazowi i sympatycznym bohaterom- nie było źle.

   Domena.

Komentarze

Popularne posty