Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Kwiecień 2015 roku (Czytelnicze podsumowanie)

     Witajcie!
     Przedstawiam Wam podsumowanie kwietnia.
     Niestety nie przeczytałam zbyt wiele... Powodem były testy, które kompletnie wyprowadziły mnie z równowagi i inne dwa powody osobiste.




Igrzyska Śmierci- Suzanne Collins*
     Pierwszy tom bestselerowej trylogii "Igrzysk Śmierci". Na pewno każdy o niej słyszał, ale wiele osób nie chcą po nią sięgnąć, bo wydaje się płytka. Wcale tak nie jest. Wystarczy spróbować zobaczyć coś więcej niż tylko rozterki miłosne... Przeczytanie tego nie poszło mi tak szybko jak się spodziewałam, ale  to przez to, że wcześniej obejrzałam film. Okazało się, że film jest dość wiernym odwzorowaniem książki, więc było to... nudne.



W pierścieniu ognia- Suzanne Collins*
     Drugi tom "Igrzysk śmierci". Bardzo mnie wciągnął. Nie oglądałam filmu więc poszło mi naprawdę szybko. Nie spodziewałam się tego co spotkało naszych bohaterów. Katniss znów musi stawać do walki o własne życie. A wojna się rozwija...



Czas pogardy- Andrzej Sapkowski
     Czwarty tom Sagi o Wiedźminie w tym wydaniu. Geralt musi bronić Ciri za cenę własnego życia. Niestety atmosfera jest coraz gęstsza i dochodzi do walk. Elfy chcą odzyskać należne im miejsce. Do tego dochodzą dworskie intrygi...



Kosogłos- Suzanne Collins*
     Ostatni tom trylogii. Szedł mi kiepsko... Nie oglądałam filmu, ale jakoś nie bardzo mnie wciągnął. Zdecydowanie najbardziej krwawy tom. Sytuacja się powtarza. Trzeba zobaczyć tu coś więcej niż dwóch młodych chłopaków starających się zauroczyć sobą Katnis... Tu chodzi o wojnę i o to jak wielki ma wpływ na ludzi, na ich postrzeganie świata. Książka o tym jak okrutna jest wojna i jak wiele ludzi nie ma litości.


     Jak widzicie niewiele tego jest i jestem zła z tego powodu. Niestety nic na to nie poradzę. Jedyne co mogę zrobić to przyłożyć się w przyszłym miesiącu.
     A czego możecie się spodziewać w maju? Maj postanowiłam poświęcić Lici Troisi! Włoska autorka fantasy napisała już sporo trylogii. Dlatego też postanowiłam dodać trzy posty. Każdy poświęcony jednej trylogii. Oczywiście napisała ich więcej ale trzy to wystarczająco jak na jeden miesiąc ;)
     W maju są też moje urodziny więc możecie spodziewać się urodzinowego Stosiku. Niestety nie jestem pewna czy w maju. Może wypaść na początku czerwca w zależności jak długo będą szły paczki.

Razem: 1 402 stron

     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty