Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Styczeń - Luty 2018 + 3 Urodziny Bloga!

     Puk, puk! To znowu ja! Trochę mnie nie było... Były za to spore zmiany. Zarówno w moim życiu jak i na blogu!

     Z przyjemnością prezentuję Wam nowy wygląd (który na pewno ulegnie jeszcze jakimś drobnym poprawkom).

     Jeśli chodzi o mnie... przeprowadziłam się. Tak! Właśnie to jest moja wymówka na nieobecność i na brak czasu na czytanie! Przez te dwa miesiące przeczytałam tylko 3 książki. Jest mi tak strasznie wstyd, że aż chciałabym zapaść się pod ziemię! No nic... 

     Byłam tak bardzo zajęta przeprowadzką (14 lutego), że zupełnie zapomniałam o Urodzinach mojego bloga (15 lutego)! Zorientowałam się kilka dni później, kiedy było już po wszystkim... W każdym razie mój blog ma już 3 lata!

     Przejdźmy do podsumowania ostatnich dwóch miesięcy.

*   KSIĄŻKI   *

Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee

     Pierwsza książka jaką udało mi się przeczytać w tym roku. Mam bardzo dobre wspomnienia! Historia naprawdę mi się spodobała. Szczególnie przywiązałam się do głównej bohaterki, Tash. Jej problemy i dylematy, zarówno moralne jak i egzystencjalne, były mi bliskie (jako rówieśnicy, no mniej-więcej). Jedna z przyjemniejszych młodzieżówek, jakie ostatnio czytałam! I jakie w ogóle czytałam.

Medaliony - Zofia Nałkowska

     Lektura, której nigdy nie zapomnę. Wzbudziła we mnie wiele emocji, złych emocji. I nie chodzi tu o te emocje, które autorka chciała byśmy odczuwali. Byłam po prostu wściekła. Na autorkę, na nauczycielkę, na oświatę... no na wszystko na co tylko się dało. Do dzisiaj nawet nie chcę myśleć o tej książce...

Silver - Kerstin Gier

     Sięgnęłam po nią bo...
(a) Uwielbiam Trylogię Czasu Kerstin Gier i miałam nadzieję, że kolejna trylogia mnie nie zawiedzie.
(b) Okładki są po prostu zachwycające!

     Na razie się nie zawiodłam. Podoba mi się i mam nadzieję, że z każdym kolejnym tomem będzie lepiej. Recenzja już w poniedziałek.

*   FILMY   *




















     Podsumowując, pojawiło się sporo recenzji filmów i tylko dwie recenzje książek. Ale spokojnie! Wracam do żywych... Na razie mogę Wam obiecać, że posty pojawiać się będą 2 razy w tygodniu:

     W piętek pojawi się recenzja filmu.
     W poniedziałek opublikuję recenzję książki. W najbliższym czasie będzie to "Silver".

     Muszę się ostro wziąć za czytanie bo dni mijają jak szalone! Mam nadzieję, że u Was wszystko płynie wolniej i macie więcej czasu na książki niż ja!

   Domena

Komentarze

Popularne posty