Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Październik 2017 roku

     Październik skończył się, nawet nie wiem kiedy. Dni mijały jak szalone, a ja nie potrafiłam złapać choć chwili dla siebie. Starałam się jak mogłam. Kiedy przyszedł czas podsumowania byłam szczerze zdziwiona, że w sumie tak dużo udało mi się przeczytać, a ja nawet sama nie wiem kiedy!

     Przeczytałam 5 książek. Dało mi to 1 796 stron w tym miesiącu, co w sumie daje 11 981 stron w tym roku. Nieduży postęp, ale większy niż we wrześniu.

     Pojawiło się 11 postów, w tym 7 recenzji książek i 3 recenzje filmów.

*     *    *

Książki


Consolation - Corinne Michaels *

      Książkę otrzymałam od wydawnictwa Szósty Zmysł. To ich pierwsza książka, dlatego wszystko odbyło się ze sporym rozgłosem.
      Co mogę powiedzieć? Niezły romans! Od razu pożyczyłam ją swoim koleżankom, które tylko czekały aż skończę, bo tak bardzo chciały przeczytać tą książkę.


Nic zobowiązującego - Magdalena Kalisz *

     Udało mi się nawiązać współpracę z samą autorką, która, jak się okazało, chodzi do nas do fryzjera. Kiedy już przeszłyśmy na Ty powiedziała mi, że wydała książkę, a ja jej, że piszę recenzję. Za 20 minut książka już była moja.
     Bardzo się cieszę, że ją mam. Niezwykle przyjemnie się ją czytało. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się więcej jej książek!


Dracula - Bram Stoker *

     Wieeeelkie rozczarowanie. Dawno żadna książka aż tak nie mnie zawiodła. Aż przykro mi to pisać, ale tak jest. Moim zdaniem przereklamowana, choć niewątpliwie ważna! A o tym jak się ma polska okładka do treści... Nawet nie będę się wypowiadać. Niesamowicie męczyłam się czytając ją.


Masa o kobietach polskiej mafii - Jarosław Sokołowski "Masa" i Artur Górski *

     Zdecydowanie za długo ta książka stała na mojej półce czekając na swoją kolej. Cieszę się, że ją kupiłam, bardzo mi się spodobała, szybko i bardzo przyjemnie się ją czytało.



Na krawędzi wszystkiego - Jeff Giles *
     Książkę otrzymałam od Wydawnictwa IUVI. Przykro mi, że tak późno znalazłam czas, żeby ją przeczytać. Piękna historia o dwójce młodych ludzi i dwóch światach, które zmówiły się, by ich rozdzielić. Cieszę się, że jest na mojej półce. I czekam na dalszy ciąg!

*     *     *

Filmy


Skok przez płot *

     Opowieść o grupie przyjaznych futrzaków, które przygotowują się do zimy. Tracą jednak całe zapasy przez sprytnego szopa pracza. Obiecuje on pomóc im odzyskać wszystko, choć ma w tym swój cel. Są zmuszeni wkroczyć na terytorium ludzi i ukraść im jedzenie, okazuje się, że nie będzie to łatwe.


Wpuszczony w kanał *

     Elegancki i dobrze wychowany szczurek trafia do kanałów. Musi poradzić sobie z czyhającymi na niego niebezpieczeństwami i odnaleźć drogę na powierzchnię.

Wallace i Grommit *

Recenzja wszystkich filmów o Wallace'ie i Grommit'cie.



Podróż na Księżyc



Wściekłe gacie


Golenie owiec


Wyśmienite wynalazki



Klątwa królika


Kwestia tycia i śmierci



*     *   *



    Teraz, kiedy patrze na to wszystko, jestem z siebie bardzo zadowolona. Czeka mnie jeszcze dużo pracy przed końcem roku, więc mam nadzieję, że coś się będzie dziać!

     Przyszły do mnie aż 3 egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa IUVI i, aż wstyd się przyznać, recenzji jeszcze nie ma. Jedna pojawi się już niedługo, kolejne będą pojawiać się co tydzień.

     A teraz sprawa najważniejsza. Jadę na kursy zawodowe na cztery tygodnie. Przez ostatnie dwa lata, kiedy miałam kursy robiłam przerwę i zawieszałam bloga na jakiś czas. Teraz nie mogę (i nie chcę) sobie na to pozwolić.

      Do domu będę wracać na weekendy. Internet będę miała tylko wtedy. Dlatego też postanowiłam zmienić dni, w które pojawiać się będą posty.

     Przez cały listopad będzie to funkcjonowało trochę inaczej. W piątki wieczorem będą pojawiać się recenzje filmów lub notki. Natomiast recenzje książek będą pojawiać się w niedziele, tak bym miała czas w sobotę na napisanie ich.

     Mam nadzieję, że uda się to zorganizować w ten sposób i że nie będzie żadnych poślizgów... Muszę znaleźć czas na czytanie, a to będzie baaardzo trudne. Ale damy radę! Jeśli okazałoby się, że nie zdążyłam przeczytać książki, zamiast tego dodam inną recenzję, np. filmu, bo przygotowałam dla Was już kilka, na zapas! :)

     Miłego czytania!

   Domena

Komentarze

Popularne posty