Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Wpuszczony w kanał

     Ponownie Wytwórnia DreamWorks. Film swoją premierę miał 22 października 2006 roku. W Polsce pojawił się 1 grudnia 2006 roku.

*     *     *

    Roddy prowadzi beztroskie życie. Ma piękną klatkę, duży dom dla siebie, troskliwą właścicielkę i pełno lalek do towarzystwa.
     Kiedy rodzina wyjeżdża na wakacje, Roddy planuje sobie własne atrakcje, niestety wtedy do domu wpada nieproszony gość, pochodzący z kanałów. Roddy próbuje się go pozbyć, ale zostaje wpuszczony w kanał.
     Odkrywa szczurze miasto w kanałach i szuka pomocy. Poznaje Ritę i zawiera z nią umowę. Dziewczyna ma mu pomóc wrócić na powierzchnię, a on ma jej dobrze zapłacić. Niestety, Rita ma coś na czym zależy niebezpiecznemu ropuchowi imieniem Al. Jakby tego było mało Al Ropuch chce zniszczyć wszystkie szczury w mieście i ma już genialny plan.

*     *     *

     Oglądałam film już kilka razy i jakoś... tym razem spodobał mi się bardziej niż zwykle. To chyba dobrze o nim świadczy! Dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, że nasze szczurki, jak i ropucha, są Anglikami. Film aż ocieka Angielskimi motywami i w sumie, właśnie to nadaje mu charakter!
     Przesłanie filmu? Tak, ten film ma przesłanie! A mianowicie możemy dostrzec, że nasz bohater powoli zaczyna rozumieć, że rodzina i przyjaciele są ważniejsi niż wszystkie materialne luksusy.
     Bohaterowie są zanimowani w bardzo ciekawy sposób. Ogrom pracy musiał być włożony w te wszystkie animacje, np. wielkiej fali, czy całego miasta. Przyjemnie się ogląda.
     Ciekawostka! Zwiastun różni się od filmu. Możemy zauważyć, że twórcy zrezygnowali z wielu opcji, ale nie zostało to wycięte ze zwiastuna.

*     *     *



Reżyseria:

David Bowers
Sam Fell
Scenariusz:

Christopher Lloyd
Joe Keenan
William Davies
Dick Clement
Ian La Frenais

Głosu użyczyli:

Roddy - Jacek Bończyk
Rita - Edyta Olszówka
Al. Ropuch - Andrzej Chudy
Chlorian - Paweł Szczesny
Szpenek - Marcin Perchuć
Sid - Sławomir Pacek
Deja Ba - Krzysztof Stelmaszyk

   Domena

Komentarze

Popularne posty