Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Czerwiec 2017 roku

     Czerwiec był naprawdę bogatym w lekturę miesiącem. Przeczytałam w nim aż 6 książek, czyli dokładnie 2 206 stron, co w skali roku daje mi 5 602 strony! Jest to wynik śmieszny, zważywszy na to, że minęło już pół roku, ale skoro w miesiąc udało mi się przeczytać prawie połowę całego rocznego wyniku... to znaczy, że mogę się jeszcze rozkręcić!

     Przejdźmy do podsumowania.


Kłamca i szpieg - Rebecca Stead * 


     Krótka i bardzo przyjemna historia Georges'a, który wprowadza się do nowego mieszkania. Poznaje tam Sapera i z nim przeżywa bardzo niezwykłą przygodę, okazuje się jednak, że Saper gra w zupełnie inną grę.
     Panią Rebeccę stead znamy już z jej wcześniejszej książki, "Całkiem obcy człowiek", której recenzja dostępna jest tutaj.



Lato Eden - Liz Flanagan *

     Jess i Eden bardzo się przyjaźnią. Niestety Eden z dnia na dzień po prostu znika, a Jess postanawia ją odnaleźć. Podczas poszukiwań, które trwają jeden dzień, Jess uświadamia sobie, że tak naprawdę nie wie wszystkiego o swojej najlepszej przyjaciółce. Autora prowadzi nas przez retrospekcje, tworząc w ten sposób osobowość bohaterek.
     Musimy pamiętać, że książka powstała by wyrazić współczucie dla wszystkich osób, które padły  ofiarą przemocy motywowanych nienawiścią a także wyrazić solidarność z nimi.



Alcatraz kontra bibliotekarze #2 Kości Skryby - Brandon Sanderson *

     Alcatraz powraca w wielkim stylu! Ach, jak ja uwielbiam twórczość Brandona Sandersona! Przecież sposób narracji, w jakim prowadzona jest książka, jest po prostu genialny. Chciałabym zdecydowanie więcej takich książek. Jestem nią zachwycona, pierwszą częścią też.



PORADNIK DLA SMOKÓW Co zrobić, by twój człowiek zmądrzał - Laurence Yep i Joanne Ryder *

      Winnie idzie do nowej szkoły, zawiera tam przyjaźnie, ale też znajduje sobie rywalkę. Lekcje bardzo jej się podobają i dziewczynka po prostu staje się szczęśliwa. Niestety jej dziadek chce ją porwać, ale Panna Drake robi wszystko, żeby mu w tym przeszkodzić.


Znalezione obrazy dla zapytania akademia dobra i zła świat bez książąt

Akademia Dobra i Zła ~ Świat bez książąt - Soman Chainani *

      Sofia i Agata powracają do Akademii Dobra i Zła, by odnaleźć swoje szczęśliwe zakończenie, ponieważ to, które mają teraz, już im nie wystarczają. Akademia Dobra i Zła, przekształciła się w akademię Chłopców i Dziewcząt, a odnalezienie szczęśliwego zakończenia, jak to zwykle bywa, jest troszkę trudniejsze niż na początku nam się wydawało. 



Akademia Dobra i Zła ~ Długo i Szczęśliwie - Soman Chainani *

     Kolejny raz szczęśliwe zakończenie okazuje się wcale nie takim szczęśliwym... Dziewczęta muszą się zmierzyć ze swoimi uczuciami, które wychodzą na główny plan. Gdzieś tam z tyły jeszcze rozgrywa się wojna między bohaterami bajek a armią zombie-złych bohaterów, ale kto by tam się tym przejmował... ;) Nie ma co, autor po prostu uwielbia mieszać naszym bohaterkom w głowach...

*       *      *

     Oczywiście oprócz tych sześciu recenzji książek pojawiła się też recenzja filmu.

Książę Egiptu *

     Biblijna opowieść o dziejach Mojżesza, ukazująca nam ją w troszkę inny sposób. Mimo, że bardzo nie lubię Biblijnych klimatów, muszę przyznać, że po tym filmie polubiłam Mojżesza, jako postać filmową. Miał w sobie młodego i bardzo żywego ducha, a przez pierwszą połowę filmu poznajemy jego rozterki oraz historię, a dopiero później Mojżesz jest taki, jakim go znamy z Biblii.

*     *     *

     Czerwiec był bardzo aktywny, pełen postów i jestem z siebie dumna! :) Musiałam godzić szkołę, pracę, nadrabianie zaległości, których sobie narobiłam jak byłam na kursach, a do tego przeczytałam ponad 2 000 stron i dodałam w sumie 12 postów.

     Jeśli chodzi o wakacje... Mam już plany! Wszystkiego dowiecie się za niedługo. Co prawda przez cały Lipiec będę w pracy, ale myślę, że jakoś damy sobie radę!

     A jak Wam poszło w Czerwcu?

Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty