Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Kwiecień - Maj 2017 + Ogłoszenia

     Tak jak obiecałam zjawiam się 1.Czerwca! Witam Was bardzo serdecznie i składam życzenia z okazji Dnia dziecka. ;)

     Ostatnie dwa miesiące były dla mnie bardzo intensywne i przerwa w blogowaniu była mi potrzebna. Mimo to, pojawił się jeden post, mianowicie Nowości Wydawnictwa IUVI. Od wydawnictwa otrzymałam aż 5 książek. Na razie podzieliłam się z Wami tylko trzema (w niedzielę pochwalę się pozostałymi).

     Czerwiec też będzie bardzo intensywny! Przez najbliższy miesiac czeka mnie nadrabianie zaległości, które nazbierały się przez te 2 miesiące... Ale damy radę! Oprócz tego...

  • W każdy poniedziałek czerwca pojawiać się będą recenzje egzemplarzy recenzenckich (a jest ich aż 5).

  • Rok szkolny za chwilkę się skończy, pasowałoby też zakończyć "Rok szkolny w Akademii Dobra i Zła".

  • W każdy piątek pojawiać się będzie dodatkowa recenzja (film lub książka).


     Jeśli ze wszystkim się wyrobię... Powinno się pojawić 9 recenzji.

*     *     *

Plan na najbliższe dni.

  • Piątek - Recenzja "Pierworodna" - Tosca Lee
  • Niedziela - "Nowości Wydawnicze"
  • Poniedziałek - kolejna recenzja książek od wydawnictwa IUVI.


*     *     *

A teraz przejdźmy do podsumowania.

Znalezione obrazy dla zapytania pierworodna tosca lee     Podczas przerwy przeczytałam aż jedną książkę... Tak, zgadza się.

Pierworodna - Tosca Lee *

Kontynuacja Potomków. Szybka akcja, dużo się dzieje, łatwo można się zgubić, a wszystko napisane wspaniałym stylem autorki i zakończone Happy Endem. Czego chcieć więcej?

     Tak więc przeczytałam zaledwie 384 strony, co daje mi w tym roku 3396 stron. Czas najwyższy wziąć się poważnie do roboty!

*     *     *

     Mam już pewne plany na wakacje. Nawet kilka opcji, na coś muszę się zdecydować. Miłego miesiąca i dobrych ocen na koniec roku.

Domena.

Komentarze

Popularne posty