Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Maj 2016 roku

     Maj był zdecydowanie dobrym miesiącem! Mogę śmiało powiedzieć, że nadrobiłam zaległości jakich narobiłam sobie w kwietniu. Na blogu pojawiło się aż dziesięć postów a przygotowanych mam już następne osiem! Ale zacznijmy od książek...

CHOWAŃCE Tajemnice Korony - Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson *
     To drugi tom serii pt. "Chowańce". Te książki są naprawdę ładne! Stała tak na półce i patrzyła się na mnie smętnie... Musiałam ją przeczytać. Aktualnie w ten sam sposób spogląda na mnie trzeci tom... Ale mam za dużo na głowie.


Buszujący w zbożu - Jerome David Salinger *
     Książka po którą sięgnęłam zupełnie przypadkiem będąc ledwo żywa i od razu się zakochałam! Bezcenna... Nie żałuję ani chwili spędzonej przy niej. Przeczytałam jednym tchem. Nie każdemu musi się spodobać, niemniej polecam sprawdzić!


Tajemnica Sittaford - Agatha Christie *
     Przeczytałam, żeby trochę odpocząć. Bardzo przyjemnie się ją pochłaniało. Mała i dość cienka, więc wygodnie nosiło się ją w torbie i czytało podczas jazdy... czy nawet spaceru.

Zmrok - Harvard Lampoon
     Znalazłam w szkolnej bibliotece i po prostu nie mogłam się powstrzymać. Pożyczyłam i przeczytałam. Recenzja wkrótce!

   Oczywiście w moim czytelniczym miesiącu nie mogło zabraknąć Sagi o Ludziach Lodu Margit Sandemo. Zgodnie z planem przeczytałam i zrecenzowałam cztery tomy.

 Saga o Ludziach Lodu tom 13 ~ Ślady Szatana *


Saga o Ludziach Lodu tom 14 ~ Ostatni Rycerz *


Saga o Ludziach Lodu tom 15 ~ Wiatr od Wschodu *


Saga o Ludziach Lodu tom 16 ~ Kwiat Wisielców *

     Jak już na pewno zauważyliście na moim blogu zaczęły pojawiać się recenzje filmów. A muszę przyznać, że w tym miesiącu trochę ich obejrzałam... Opublikowałam już recenzje dwóch.

Hotel Transylwania *



Hotel Transylwania 2 *


     Ale oprócz tych zrecenzowanych filmów obejrzałam wiele tych, których recenzje jeszcze nie opublikowałam. Postanowiłam jednak, że nie będę niepotrzebnie zaśmiecała tego postu. Pojawią się one w podsumowaniu czerwca, a przynajmniej te z nich, które zostaną opublikowane. Mam nadzieję, że nie będziecie się u mnie nudzić.

     A co pojawi się w przyszłym miesiącu? Na pewno recenzje kolejnych czterech tomów Sagi o Ludziach Lodu. Powinnam też skończyć wreszcie "Rok Szkolny w Hogwarcie". Mam nadzieję, że mi się uda. Może być ciężko. Zostały mi jeszcze dwa ostatnie tomy Harrego Pottera i tylko jeden miesiąc... A do tego mam szkołę, praktyki i inne książki do przeczytania. Jedno jest pewne. Czas goni!

     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty