Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Megamocny i Guzik Zagłady

Znalezione obrazy dla zapytania Megamocny i Guzik Zagłady
     Ten film krótkometrażowy swoją premierę miał 25 lutego 2011 roku. Trwa 16 minut i nigdy nie widziałam go w telewizji. W ogóle rzadko widuję Megamocnego w tv, nie dziwne więc, że nie puszczają krótkometrażówki.

*     *     *

    Kiedy Megamocny został obrońcą MetroCity postanowił skończyć ze złem. Pozbył się całego złego sprzętu poza jednym czerwonym guzikiem. Ciekawy jego zastosowania po prostu go wcisnął... Nie skończył się to najlepiej.

     Razem z Minionem wpadli w niezłe tarapaty. Wielka maszyna demolowała miasto próbując zniszczyć Megamocnego.

     Na szczęście dzięki Minionowi Megamocny zrozumiał, że najlepiej być sobą i nie udawać kogoś kim się nie jest.

*     *     *

Reżyseria:

Simon J. Smith

Scenariusz:

Alan J. Schoolcraft
Brent Simons

Głosu użyczyli:

Megamocny - Tomasz Borkowski
Minion - Marcin Hycnar


     Domena

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty