Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Rybki z ferajny

     Film swoją premierę miał 10 września 2004 roku , w Polsce pojawił się już 15 października 2004 roku.

*     *     *

     Rybki z ferajny uwielbiałam właściwie od zawsze! Była to jedna z moich ulubionych bajek. Kiedy kuzyn i kuzynka przyjeżdżali na wakacje albo na ferie zawsze spędzałam z nimi czas. Mieli stare, zacinające się wideo i oglądaliśmy to, co mieliśmy na kasetach. Między innymi właśnie ten film. Podobał się wszystkim więc kiedy nie mogliśmy dojść do kompromisu najczęściej kończyło się właśnie na nim. Czasem oglądaliśmy go nawet dwa razy dziennie... Mam z nim niesamowite wspomnienia.

     Dlatego też kiedy dziś obejrzałam go jeszcze raz - nic się nie zmieniło. Wciąż mi się podoba. Mimo, że większość kwestii znam na pamięć! To właśnie dzięki tej animacji tak bardzo pokochałam Cezarego Pazurę, zarówno za jego dubbingi, role w filmach, jak i wystąpienia na scenach.

*     *     *

     Oscar jest zwykłym czyścicielem języków pracującym w myjni wielorybów. Przyjaźni się z Angie, uroczą rybką, która potajemnie się w nim podkochuje. Oscar ma głowę pełną pomysłów, które za każdym razem wpakowują go w kłopoty. Oddana Angie zawsze jest gotowa mu pomóc. Nasz bohater marzy o byciu sławnym, bogatym i uwielbianym przez inne ryby z rafy, chce zdobyć szczyt. W końcu mu się udaje, zostaje słynnym Pogromcą Rekinów, ale jakim kosztem...
     Lenny to sympatyczny rekin - młodszy syn szefa podwodnej mafii. Niestety ojciec nie jest z niego dumny, bo Lenny nieco się wyróżnia... Przykry zbieg okoliczności sprawia, że Oscar i Lenny się zaprzyjaźniają.

*     *     *



Reżyseria:

Bibo Bergeron
Vicky Jenson
Rob Letterman

Scenariusz:

Michael J. Wilson
Rob Letterman

Głosu użyczyli:

Oscar - Cezary Pazura
Angie - Joanna Trzepiecińska
Lenny - Piotr Adamczyk
Frankie - Michał Gadomski
Lola - Brygida Turowska
Don Lino - Krzysztof Stelmaszyk
Ernie - Grzegorz Wasowski

   Domena.

Komentarze

Popularne posty