Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Grudzień 2015 roku

   Witajcie!
     W grudniu trochę nadgoniłam z czytaniem i ogólnie jestem z siebie dumna. Święta, okropny ruch w pracy i każdego dnia byłam zajęta. Mimo to trochę przeczytałam. :)

     Harry Potter i więzień Azkabanu- J. K. Rowling *
     Recenzja już się pojawiła. Spóźniona, bo powinna być w listopadzie, niestety była na początku grudnia.



Gnój- Wojciech Kuczok
     Fantastyczna książka. Jest jedną z moich ulubionych. Cudowna historia, zabawna i szczera. Czyta się bardzo szybko. Jest pisana w tak wspaniały sposób. Wciąga. Naprawdę polecam.



Noc ciemnych kłamstw- Dominik Dán
     Bardzo ciekawy kryminał. Główni bohaterowie są rozbrajający. Wszystko kręci się wokół dwóch prostytutek. Naprawdę mi się podobała. Chętnie przeczytam inne książki tego autora. Bardzo dziękuję za pożyczenie mi jej. ;)



Książę. Rozważania nad pierwszym dziesięcioksięgiem historii Rzymu Liwiusza-  Niccolò Machiavelli
     Długo męczyłam, ale wymęczyłam. Nie była specjalnie nudna, czy coś. Wręcz przeciwnie. Była bardzo ciekawa. Tylko musiałam mieć czas, żeby się na niej skupić, a raczej ciężko było mi go znaleźć.



Wszystko pamiętam, tatusiu- Katie Matthews
     Wspaniała. Uwielbiam ją. Niesamowicie wstrząsająca a jednocześnie piękna. To niesamowite przez co autorka przeszła i jak wiele musiała zwalczyć w swoim życiu. Polecam każdemu, kto myśli, że ma źle w życiu. Bo przecież zawsze może być gorzej. Cudowna autobiografia.


     Grudzień nie był zły. Wręcz przeciwnie. Nieźle mi poszło. Niestety nie przeczytałam czwartej części Harrego Pottera. Recenzja pojawi się wkrótce, bo jestem w trakcie czytania.
     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty