Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Podsumowanie| Listopad 2018 + ZMIANY

     Dziś jest ostatni dzień listopada. Moje wyniki czytelnicze w tym roku są naprawdę marne. Straciłam już nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości i osiągnąć wynik 52 książek przeczytanych w tym roku. Dlaczego? Bo przeczytałam zaledwie 31 a nie zamierzam na siłę nadganiać wyniku jakimiś cienkimi książkami tylko po to, by ukończyć wyzwanie. Mija się to z celem.

     Szykuje się trochę zmian na obu blogach, o których napiszę później. Teraz przejdźmy jednak do podsumowania! W tym roku mam za sobą 10 489 przeczytanych stron. W tym miesiącu przeczytałam zaledwie jedna książkę, która miała 436 stron.

*     K S I Ą Ż K I     *


     Książkę dostałam od Wydawnictwa Młodzieżówka, za co bardzo dziękuję. Pozwoliła mi ona na chwilę zapomnieć, że jestem już dorosła i czerpać czystą przyjemność z czytania książki, która przeznaczona jest dla zdecydowanie młodszych czytelników ;) Świetnie się bawiłam!

*     F I L M Y     *





     Kompletna porażka. Nie wierzę, że ktoś wydał pieniądze, by zrealizować ten film. Zupełnie się nie dziwię, że nigdy wcześniej o nim nie słyszałam!


*     S E R I A L E     *




     Spędziłam z tym serialem około 115h więc jest mi on naprawdę bliski! Nie jest może najlepszym serialem, jaki widziałam, ale jest naprawdę dobry i nie przeszkadza mi, że pierwsze sezony skupiały się tylko na wątku miłosnym. W końcu z każdym kolejnym sezonem było tylko coraz lepiej.


Wiedźmin (2002)

      Zabrałam się za ten serial bo już nie mogłam się doczekać premiery Netflixowego Wiedźmina. Dziękuję osobie, która przekonała mnie na Twitterze, że serial wcale nie jest taki zły i że warto na niego rzucić okiem. Faktycznie nie było źle! ;)

*     *     *

     Sporo przemyślałam i opracowałam nowy plan działania! Czas wprowadzić trochę zmian. Postanowiłam poświęcić więcej czasu na prowadzenie drugiego bloga. Zmienię też dni publikowania postów. Recenzja książki pojawiać się będzie co środę. Natomiast w niedziele, jeśli dam radę, pojawiać się będą inne posty. Czasem będzie to recenzja książki, czasem filmu a czasem podsumowanie czy inne. Nie obiecuję jednak, że w każdą niedzielę mi się to uda.

     Na pewno pojawią się recenzje "Alcatraz kontra Bibliotekarze #5", Na krawędzi mroku" i "The Hate U Give". Więcej obiecać nie mogę.

     W poniedziałki i piątki pojawiać się będą posty na moim blogu lifestylowym - Domena Bloguje. Wprowadzę nowe tematy i wpisy dodawane będą regularnie, choć nie wiem jakie w jakie dni. Po prostu w każdy poniedziałek i piątek coś się pojawi.

     Wtorki, czwartki i soboty będą dniem Instagrama. Jestem tam teraz bardziej aktywna a posty pojawiają się co drugi dzień. Jeśli macie ochotę, serdecznie Was tam zapraszam!

     Taki jest plan na grudzień, jeśli się sprawdzi - zostanie tak na dłużej. Tak więc w poniedziałek zapraszam Was tutaj a w środę pojawi się recenzja Alcatraza  od wydawnictwa IUVI!

     Trzymajcie się cieplutko!
   Domena

Komentarze

Popularne posty