Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Dawno dawno temu w Idolu

     Sądziłam, że poprzednia krótkometrażówka była, hm... krótka! Ale ta to dopiero coś! Ma troszkę ponad 6 minut. Swoją premierę miała 5 listopada 2004 roku, ale nie udało mi się znaleźć daty Polskiej premiery.

*     *     *

     Tuż po przyjęciu, które odbyło się w Shreku 2, Osioł i Kot w butach urządzają sobie na scenie karaoke. Szybko zabawa przekształca się w prawdziwą rywalizację w słynnym w Zawiedmiogórogrodzie programie, który nazywa się "Dawno dawno temu w Idolu". Fiona i Shrek wcielają się w idoli, ale perspektywa wystąpienia na scenie wydaje im się o wiele bardziej kusząca.

*     *     *

     Jest to kolejna krótkometrażówka, o której nigdy nic nie słyszałam! Po prostu nie jest puszczana w telewizji, widocznie jest na to za krótka. Natrafiłam na nią przez zupełny przypadek i bardzo dobrze się stało!

     Sądziłam, że obejrzałam wszystkie filmy o Shreku. Okazuje się, że wcale nie! Dlatego cieszę się, że mam okazję to nadrobić. Należę do osób, które robią wszystko po kolei, choćbym miała oglądać 200 odcinków, zacznę od pierwszego by poznać całą historię. Jeśli chciałabym poznać autora - zaczęłabym od najstarszej książki, by móc obserwować jak jego styl się zmieniał.

     Właśnie dlatego czuję silną potrzebę robienia czegoś od początku do końca dokładnie. Seria o Shreku, bez obejrzenia jakiegokolwiek filmu, nawet sześciominutowej krótkometrażówki, byłaby serią niekompletną, a tego nie chcemy!

*     *     *


Reżyseria:


Simon J. Smith


Głosu użyczyli:

Shrek - Zbigniew Zamachowski
Fiona - Agnieszka Kunikowska
Osioł - (?)
Kot w Butach - Wojciech Malajkat

   Domena

Komentarze

Popularne posty