Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Wrap Up| Listopad 2017 roku

     Listopad był pracowitym miesiącem pełnym wrażeń i podróży (co prawda wciąż w to samo miejsce, ale jednak 8 razy...). Rozsądek okazał się silniejszy i zamiast czytać po nocach, zwyczajnie w świecie uczyłam się. Dlatego na blogu był taki zastój. Mimo wszystko jestem z siebie zadowolona. W poprzednim roku przez kursy zawiesiłam bloga na jakieś 2 miesiące. A dwa lata temu na miesiąc. Teraz przynajmniej coś dodawałam!

     Przeczytałam 2 książki. Dało mi to 445 stron w tym miesiącu, co w sumie daje 12 426 stron w tym roku. Nieduży postęp, ale przynajmniej nie stoję w miejscu! Nie mam jednak szans na wypełnienie wyzwania "52 książki rocznie". Chyba, że do końca roku dopadnie mnie ospa i będę przykuta do łóżka. A na to się nie zapowiada.

     Pojawiły się 4 posty, w tym 1 recenzja książki i 3 recenzje filmów.

*     *    *

Książki


Samhain - Diana Rajchel

     Czytałam ją w październiku, ale oficjalnie skończyłam dopiero w Listopadzie. Książka z mojej ulubionej serii Sabaty, której recenzja raczej się nie pojawi, a na pewno nie w najbliższym czasie, kto wie, może za rok?



Gdy tu dotrzesz - Rebecca Stead *


     Historia o Mirandzie, która żyje życiem normalnej nastolatki. Ma zakręconą mamę, wiernego przyjaciela i dobrych znajomych. Wszystko się zmienia, kiedy Sam, jej przyjaciel, nagle przestaje się odzywać a Miranda dostaje dziwne liściki, które zdają się przewidywać przyszłość.



*     *     *

Filmy



Potwory kontra Obcy *

      Nie miałam wielu okazji by obejrzeć  ten film, mimo, że kiedyś było o nim głośno (zabawki, gadżety, itp.). Widziałam go może 2-3 razy. A szkoda, bo to naprawdę ciekawy film od Wytówrni Dream Works! Bohaterowie są po prostu wspaniali.


Potwory kontra obcy: Wielka ucieczka B.O.B.-a *


     Krótkometrażowy film o naszych bohaterach zanim jeszcze Susan do niech dołączyła. B.O.B. i reszta ferajny chcą uciec z ośrodka, choć chyba B.O.B. jest akurat najmniej w to wszystko wtajemniczony.


Potwory kontra Obcy: Dynie-mutanty z kosmosu *

     Odcinek specjalny z okazji Halloween. Jasno daje nam do zrozumienia, że kiedyś doczekamy się kontynuacji... ;)


*     *   *


    W tym miesiącu możecie spodziewać się na pewno recenzji kolejnej części przygód Alcatraza Smedrego! :) Mam też przygotowaną recenzję kolejnej części przygód bohaterów z Potwory kontra Obcy. A co dalej? Zobaczymy. Jedno jest pewne! Posty pojawiać się będą trzy razy w tygodniu, w Poniedziałki, Środy i Piątki.

     Miłego czytania!

   Domena

Komentarze

Popularne posty