Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Mustang z Dzikiej Doliny

     Zapewne zauważyliście, że kilka ostatnich recenzji filmów poświęciłam na filmy Wytwórni DreamWorks. Postanowiłam przejrzeć wszystkie ich filmy, dlatego szykujcie się na więcej. Fantastyczne jest to, że z każdym filmem jest coraz lepiej! Tak samo jest w przypadku Mustanga z Dzikiej Doliny!

     Swoją premierę miał 18 maja 2002 roku, w Polsce mogliśmy go zobaczyć już 18 października 2002 roku.

*     *     *

     Mustanga poznajemy, kiedy jest jeszcze małym źrebakiem. Szybko wyrasta na potężnego ogiera, przywódcę stada. Odważny, majestatyczny i gotowy do poświęceń skradł moje serce! Któregoś dnia wpada w tarapaty i zostaje schwytany przez ludzi.
     Nie ugina się jednak przed nimi i próbuje się wydostać. Wtedy też spotyka na swojej drodze młodego Indianina. Razem udaje im się uciec, jednak nie na długo.

*     *     *

     Kolejny film, który znam jeszcze z kaset z dzieciństwa. Pamiętam, że zawsze chciałam go oglądać, ale zazwyczaj zostawałam przegłosowana. Chyba wiem dlaczego.

     Kiedy teraz go oglądałam ryczałam jak głupia. W trzech momentach. Nie wiem czemu, nie potrafię tego wyjaśnić. Bardzo wzruszam się na filmach (a szczególnie animowanych!).

     Fantastyczny, wzruszający film o tym, jak ciężko jest zmienić swoją naturę i jak bardzo ważne jest by być wolnym, a dla każdego "wolność" jest czymś innym. Uwielbiałam ten film i uwielbiam nadal, choć udało mi się o nim zapomnieć!

     Dialogi są tam tylko małym dodatkiem. Nie zauważamy tego jednak, jedyny warunek jest taki, żeby film naprawdę oglądać, a nie słuchać, bo wtedy nie wiele do nas dotrze!

*     *     *



Reżyseria:

Lorna Cook
Kelly Asbury

Scenariusz:

Henry Mayo
John Fusco

Głosu użyczyli:

Mustang - Maciej Balcar
Wartki Potok - Jacek Kopczyński
Pułkownik - Wojciech Machnicki
Sierżant - Janusz Wituch

Domena

Komentarze

Popularne posty