Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

|Recenzja filmu| Sekretne życie zwierzaków domowych

     Film miał swoją premierę 24 czerwca 2016 roku. W Polsce pojawił się 23 września tego samego roku, jest więc nowością.

*     *     *

     Co nasze pupile robią, kiedy nie ma nas w domu? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel zwierzaka. Ja zastanawiam się nad tym codziennie i za każdym razem dochodzę do wniosku, że nigdy się nie dowiem. Jak byliśmy dziećmi fantazja podsuwała nam różne scenariusze tego, co może się dziać w domu pod naszą nieobecność.
     Ten film pokazuje co dzieje się w Nowym Jorku, kiedy właściciele opuszczają swoje mieszkania. Zwierzaki prowadzą niezwykle bogate życie towarzyskie!

     Nasz główny bohater- Max, całym sercem kocha swoją panią. Nie chce opuszczać jej na krok, niestety każdego ranka Katie opuszcza dom i wraca dopiero wieczorem. Któregoś razu przyprowadziła do domu nowego lokatora...
     Zazdrosny Max nie chce się pogodzić z tym, że musi się dzielić swoją właścicielką z nowym "bratem"  Duke'm. Postanawia się go pozbyć. Niestety wzajemne spory szybko zmieniają się w wielką przygodę i nasi bohaterowie pakują się w niezłe tarapaty.
     Bridget, Chloe, Budek, Mel i inni przyjaciele ruszają im na pomoc.

     Wspaniała opowieść o tym jak wierne są zwierzaki i jak bardzo przywiązują się do swoich właścicieli. Zabawna i wzruszająca. Naprawdę polecam. Warto ją obejrzeć.

*    *     *



Scenariusz:

Cinco Paul
Ken Daurio
Brian Lynch

Reżyseria:

Chris Renaud
Yarrow Cheney

Głosu użyczyli:

Max - Tomasz Borkowski
Duke - Jakub Wieczorek
Bridget - Agnieszka Mrozińska
Tuptuś - Paweł Krucz
Tyberiusz - Aleksander Mikołajczak
Chloe - Zofia Zborowska
Budek - Karol Wróblewski
Mel - Grzegorz Kwiecień
Dziadek - Cezary Kwieciński
Ozone - Paweł Ciołkosz
Norman - Krzysztof Szczepaniak
Kate - Katarzyna Łaska



   Domena.

Komentarze

Popularne posty