Przejdź do głównej zawartości

Polecane

|Recenzja serialu| House of Cards

      Odkąd mam Netflixa seriale stały się moją pasją. Spędzam na ich oglądaniu naprawdę sporą część dnia. Na szczęście robię dużo rzeczy w trakcie oglądania, no cóż... Mulititasking to chyba moje główne uzależnienie 😉      O tym serialu było głośno i ja oczywiście zastanawiałam się, czy jest on naprawdę tak dobry. Nie spodziewałam się niczego wielkiego, bo w końcu serial o polityce... Czy ja wiem? Staram się unikać takich tematów w swoim otoczeniu. Okazało się, że kompletnie nie miałam racji. *     *     *      Serial składa się z 6 sezonów . Każdy po 13 odcinków (z wyjątkiem ostatniego, który ma ich zaledwie 8, ale ostatni sezon w ogóle jest wyjątkowy). Odcinki mają po ok. 52 minuty , co daje nam ponad 63 godziny .      Powstawał on w latach 2013 - 2016 i legalnie obejrzeć możemy go wyłącznie na Netflixie.      Farncis Underwood jest wysoko postawionym człowiekiem. Z pozoru wydaje się, że to nie on rządzi w polityce. Prawda jest taka, że ten geniusz wie za jakie sznurki pociągnąć,

Wrap Up Listopad 2015 roku

     Witajcie!
     Opóźnienia wciąż są, ale przynajmniej z czytaniem poszło mi lepiej niż w tamtym miesiącu. Troszkę lepiej...

Harry Potter i Komnata tajemnic- J. K. Rowling *

     Drugi tom przygód Harr'ego Pottera, czytałam z opóźnieniem. Powinien pojawić się w podsumowaniu zeszłego miesiąca. Recenzja dostępna po kliknięciu gwiazdki.




Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło- Rachel Hawkins
     Drugi tom Dziewczyn z Hex Hall, które czytałam w tamtym roku, jeśli nie lepiej. Bez znajomości pierwszego tomu drugi tom wydaje się kompletnie bez sensu. Dlatego koniecznie najpierw przeczytajcie Dziewczyny z Hex Hall, a dopiero później zabierajcie się za drugą część. Książka o czarownicy, która dostała się do czegoś w rodzaju poprawczaka dla magicznej młodzieży. Dopiero z czasem okazuje się kim naprawdę jest.




Wyspa potępionych- Melissa de la Cruz
     Książka zainspirowana filmem. Mal, Evie, Jay i Carlos- dzieci najpotężniejszych czarnych charakterów mieszkają na Wyspie Potępionych. Życie tutaj naprawdę nie jest łatwe. Wspaniały wstęp do tego co działo się w filmie. Po przeczytaniu Wyspy Potępionych i obejrzeniu Następców powiem jedno- Chcę więcej!




     To w sumie wszystko co przeczytałam. Marnie przez ostatnie miesiące... Ale jestem pewna, że jakoś to naprawimy. :)

     W grudniu pojawi się recenzja kolejnego tomu Harrego Pottera. Pewnie coś z listy "w planach recenzje" a może też coś więcej. Postanowienie na grudzień? Przeczytać 2  książki, które pożyczyłam od przyjaciółek. Nie chcę zaczynać nowego roku z pożyczonymi książkami...
     Pozdrawiam
   Domena

Komentarze

Popularne posty